جامع خبر:​عضو هیأت‌مدیره بانک صادرات ایران با اشاره به پیشینه و عملکرد این بانک گفت: ورود و حضور بانک متبوع در دهه سی به عرصه صنعت بانکداری، تحول بزرگی را در این عرصه رقم زد. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران؛ محمد رضا عرفانی، عضو هیأت ‌مدیره این بانک […]

جامع خبر:​عضو هیأت‌مدیره بانک صادرات ایران با اشاره به پیشینه و عملکرد این بانک گفت: ورود و حضور بانک متبوع در دهه سی به عرصه صنعت بانکداری، تحول بزرگی را در این عرصه رقم زد.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران؛ محمد رضا عرفانی، عضو هیأت ‌مدیره این بانک در مراسم معارفه مدیر جدید شعب استان بوشهر گفت: فعالیت و رویکردهای این بانک منشاء تحولات سازنده ای در صنعت بانکداری شده زیرا که این اقدام با عشق به خدمت تلفیق شده بود و با سرعت مطلوب اقصی نقاط کشور را فراگرفت و مردم از خدمات گسترده آن بهره مند شدند.
وی در ادامه با اشاره به نقش بانک صادرات ایران در توسعه صنعتی و اقتصادی کشور اظهار داشت: بانک نقش مهمی در عرصه‌های مختلف به خصوص در زمان دفاع مقدس همچون سهمیه ‌بندی ارزاق ‌عمومی، سوخت و دوران بازسازی پس از جنگ داشت و در دوران کنونی نیز نقش تأثیرگذاری دارد.
این مقام مسوول با تأکید بر لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: یک هزار و ١٢٠ طرح تولیدی در بخش صنایع کوچک و متوسط مشمول پرداخت تسهیلات اعتباری از سوی بانک صادرات ایران شده ‌اند و رتبه برتر کشور را در این زمینه داریم.
عرفانی و هیأت ‌همراه در این سفر، همچنین با خانواده شهید مدافع‌ حرم شهید محمد احمدی ‌جوان دیدار و ضمن دلجویی از آن خانواده، از صبر و استواری آنها تقدیر کردند.
شایان توجه است؛ در این مراسم که فراهانی مشاور مدیرعامل و مدیرامور حراست و حفاظت، حسینی کنارویی مدیرامور شعب منطقه پنج، جمعی از مدیران و کارکنان شاغل و بازنشسته مدیریت شعب استان بوشهر حضور داشتند، از زحمات حسین نامور تقدیر و محسن شهابی به عنوان مدیر جدید شعب این استان معرفی شد.