سه شنبه, ۰۱ مرداد ۱۳۹۸

سامانه رسیدگی به شکایات بانک سرمایه

جامع خبر : بانک سرمایه به منظور ارتقای سلامت اداری و تکریم ارباب رجوع، اقدام به ایجاد سامانه ثبت و رسیدگی به شکایات مشتریان گرامی نموده است.

به گزارش جامع خبر از روابط عمومی بانک سرمایه، این بانک در راستای اجرای قانون ارتقای نظام سلامت اداری و مقابله با فساد و همچنین تسریع در پاسخگویی به شکایات، اقدام به راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات نموده است.
از طریق این سامانه مشتریان گرامی قادر به ارسال شکایات خود به هیات مدیره بانک بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ به مشتریان ارسال می گردد.
شایان ذکر است مشتریان محترم می توانند از طریق سایت بانک و یا تلفن صدای سرمایه (۴۲۶۵۹-۰۲۱) به صورت ۲۴ ساعته انتقادات و شکایات خود را با مدیریت بانک در میان گذاشته و نتیجه در کمترین زمان ممکن به حضور ایشان اعلام می گردد.

نوشته شده توسط تحریریه در یکشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۹ ب.ظ

  • دیدگاه‌ها برای سامانه رسیدگی به شکایات بانک سرمایه بسته هستند
  • 85 بازدید
  • چاپ چاپ

دیدگاه

نظرات در این پست بسته شده.