جامع خبر:سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور از شرکت کنندگان در نمایشگاه الکامپ بیست و دوم که تمایل به دریافت تسهیلات حضور در نمایشگاه الکامپ را دارند، دعوت به عمل می آورد. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، پیرو تفاهم نامه سازمان با صندوق حمایت از […]

جامع خبر:سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور از شرکت کنندگان در نمایشگاه الکامپ بیست و دوم که تمایل به دریافت تسهیلات حضور در نمایشگاه الکامپ را دارند، دعوت به عمل می آورد.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، پیرو تفاهم نامه سازمان با صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (صحا) و با هدف ایجاد شرایط برابر برای تمامی اعضای سازمان و شرکت کنندگان در نمایشگاه الکامپ بیست و دوم، تسهیلاتی جهت حضور در نمایشگاه در نظر گرفته شده است.
این تسهیلات با نرخ سود ۱۲ درصد در دو قسط مساوی پرداخت می شود و بازپرداخت آن طی۱۰ قسط پیش بینی شده است.
سال گذشته نیز سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با همکاری صحا، به متقاضیان الکامپ بیست و یکم تسهیلات حضور در نمایشگاه ارائه کرد و به دنبال استقبال شرکت کنندگان و مذاکرات مثبت صورت گرفته این تسهیلات برای سال جاری نیز تمدید شده است.
با توجه به محدودیت در منابع و زمان از متقاضیان دریافت تسهیلات مذکور، درخواست می شود فرم های موجود در پیوست خبر را تکمیل کنند و حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه ۲۲ آبان ماه به دبیرخانه سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، به نشانی ایمیل info@irannsr.org ارسال کنند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاع از نحوه تکمیل درخواست با دبیرخانه الکامپ به شماره ۸۸۵۲۴۸۳۵ تماس حاصل فرمایید.