جامع خبر:چهارمین شماره ماهنامه ارتباط ایران زمین، با هدف اطلاع رسانی از فعالیت ها و رویدادهای بانک ایران زمین منتشر شد به گزارش جامع خبراز بانک ایران زمین، چهارمین شماره ماهنامه «ارتباط ایران زمین » با مدیرمسئولی هادی قدیمی و سردبیری سیدمحمد حسین استاد منتشر شد. در این شماره از نشریه مطلبی به قلم هادی […]

جامع خبر:چهارمین شماره ماهنامه ارتباط ایران زمین، با هدف اطلاع رسانی از فعالیت ها و رویدادهای بانک ایران زمین منتشر شد

به گزارش جامع خبراز بانک ایران زمین، چهارمین شماره ماهنامه «ارتباط ایران زمین » با مدیرمسئولی هادی قدیمی و سردبیری سیدمحمد حسین استاد منتشر شد. در این شماره از نشریه مطلبی به قلم هادی قدیمی با عنوان «ضرورت آسیب شناسی هجمه های کنونی به سیستم بانکی» منتشر شده که به موضوع “نقش پراهمیت بانک ها در رونق اقتصادی کشور و ضرورت اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی” پرداخته است.
پرونده ویژه این شماره از ماهنامه داخلی ارتباط ایران زمین به موضوع بانکداری اسلامی و اهداف بانک مرکزی برای تحقق اصل بانکداری اسلامی اختصاص یافته است.
در قسمت نمایه آن به بازدید مدیرعامل از شعب استان تهران پرداخته وگزارش حضور بانک ایران زمین در نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه ۹۵ از جمله گزارش های خواندنی شماره چهارم نشریه است.
انتصاب مدیران ارشد بانک، گزارش جلسات شعب استانها، برگزاری ضیافت افطاری تهران و شهرستان و کمپین حمایت از محیط زیست از دیگر گزارشهای این شماره است.
نشریه ارتباط ایران زمین در راستای رسالت خود تلاش می کند، تا با پوشش کامل رویدادها و اخبار مهمترین خدمات بانک را برای کارکنان و علاقمندان معرفی نماید.