جامع خبر:مدیر شعب استان گیلان بانک ایران زمین به همراه معاون اجرائی این مدیریت در راستای توسعه تعاملات بانک با بنگاه های تولیدی از شرکت آب چین بازدید کرد. به گزارش جامع خبر: در راستای بازاریابی و معرفی خدمات بانک ایران زمین به مشتریان جدید جمشیدی مدیر شعب استان گیلان به همراه شعبان نژاد معاون […]

جامع خبر:مدیر شعب استان گیلان بانک ایران زمین به همراه معاون اجرائی این مدیریت در راستای توسعه تعاملات بانک با بنگاه های تولیدی از شرکت آب چین بازدید کرد.

به گزارش جامع خبر: در راستای بازاریابی و معرفی خدمات بانک ایران زمین به مشتریان جدید جمشیدی مدیر شعب استان گیلان به همراه شعبان نژاد معاون اجرائی از شرکت آب چین گیلان بازدید کرده و با مدیر شرکت، در خصوص افزایش تعاملات بانکی به بحث و تبادل نظر پرداخت.
در این بازدید جمشیدی ضمن ابراز خرسندی از بازدید شرکت های تولیدی خدمات و امکانات بانک را تشریح و اعلام کرد: بانک ایران زمین ضمن حمایت از شرکت های تولیدی داخل، در امر گسترش خط تولید نیز در کنار آنان بوده و افتخار دارد که بتواند در امر اشتغال زائی نیز خدمات لازم را به جامعه ارائه کند، شرکت آب چین در امر تولید انواع نایلکس فعالیت می کند.