جامع خبر:نتایج رتبه‌بندی اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) کشور در سه ماهه دوم سال ۱۳۹۵ اعلام شد. به گزارش جامع خبرکامران طالبی مدیر روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک ضمن اعلام این خبر گفت: این رتبه‌بندی در فضایی شفاف و صادقانه با ارتباط مستقیم سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از طریق نظرسنجی […]

جامع خبر:نتایج رتبه‌بندی اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) کشور در سه ماهه دوم سال ۱۳۹۵ اعلام شد.

به گزارش جامع خبرکامران طالبی مدیر روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک ضمن اعلام این خبر گفت: این رتبه‌بندی در فضایی شفاف و صادقانه با ارتباط مستقیم سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از طریق نظرسنجی از بیش از ۲۹ هزار کاربر اینترنت در سراسر کشور انجام شد و بر اساس آن، اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) در پنج محور کیفیت، تناسب قیمت و تنوع طرح، رسیدگی به شکایات، پشتیبانی و وفاداری مشتریان مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی افزود: این ارزیابی ها بصورت استانی انجام شده و هدف از این رتبه‌بندی، بهبود کیفیت و ایجاد فضای سالم رقابتی بین اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنت در تمامی استانهای کشور، با هدف افزایش شتاب، شناسایی نقاط قوت و ضعف و تلاش برای ادامه مسیر ارتقاء کیفیت سرویس های اینترنت در کشور است.

طالبی ادامه داد: بر اساس نظر سنجی مذکور شرکت آسیاتک در۱۲ استان کشور رتبه نخست و در ۸ استان نیز حائز رتبه دوم شد و برای دومین بار متوالی، مقام اول را در رتبه‌بندی اپراتورهای اینترنت پر سرعت (ADSL ) کشور و در پنج موضوع کیفیت، تناسب قیمت و تنوع طرح، رسیدگی به شکایات، پشتیبانی و وفاداری مشتریان به دست آورد.

مدیر روابط عمومی شرکت آسیاتک در پایان تاکید کرد: شرکت آسیاتک به منظور نشر اطلاعات درست به کاربران و کمک به انتخاب آگاهانه اپراتور ارائه دهنده اینترنت پرسرعت و ارتقاء سطح کیفی و کمی سرویس های ارائه شده در حوزه ICT و افزایش میزان رضایتمندی مشتریان و با استفاده از دانش روز دنیا و تکیه بر توان جوانان متخصص کشور از همه ظرفیت خود در راستای نیل به این اهداف استفاده خواهد کرد.، حضور پررنگ آسیاتک
دومین نمایشگاه تخصصی الکترونیک، رایانه، تجارت الکترونیکی، مخابرات، تجهیزات دیجیتال (الکامپ) در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مازندران شهرستان قائم¬شهر برگزار شد. در این نمایشگاه که از ۱۱ الی ۱۵ آبان ماه برگزار گردید شرکت انتقال داده¬های آسیاتک حضور پررنگی داشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آسیاتک، در مدت برگزاری این نمایشگاه مهندس هادی عزیزی، معاونت فناوری اطلاعات استانداری مازندران نیز از غرفه آسیاتک بازدید کرد. در این بازدید مباحث مربوط به لزوم اجرای هر چه سریعتر شبکه دولت در راستای توسعه زیر ساخت های دولت الکترونیک در استان مازندران توسط شرکت آسیاتک به عنوان تنها مجری شبکه دولت استان مورد تاکید قرار گرفت. همچنین موانع و مشکلات موجود به همراه راهکارهای رفع آن نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.