جامع خبر:مدیرعامل بورس کالای ایران از هدفگذاری برای افزایش ۳۰ درصدی سهم بخش کشاورزی در معاملات بورس کالای ایران تا سه سال آینده خبر داد و گفت: طبق ماده ۳۳ قانون افزایش بهره وری ارزش معاملات این محصولات به ۲۰ هزار میلیارد ریال نزدیک می شود. به گزارش جامع خبر؛ «حامد سلطانی نژاد» امروز در […]

جامع خبر:مدیرعامل بورس کالای ایران از هدفگذاری برای افزایش ۳۰ درصدی سهم بخش کشاورزی در معاملات بورس کالای ایران تا سه سال آینده خبر داد و گفت: طبق ماده ۳۳ قانون افزایش بهره وری ارزش معاملات این محصولات به ۲۰ هزار میلیارد ریال نزدیک می شود.

به گزارش جامع خبر؛ «حامد سلطانی نژاد» امروز در دوره آموزشی آشنایی با ماده ۳۳ قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی (طرح قیمت تضمینی محصولات کشاورزی) افزود: بخش کشاورزی در سال های گذشته در بورس کالا نقش جدی نداشت اما اکنون با اجرای قوانین و مقررات بازرگانی مربوط توانسته است در بورس کالای کشاورزی نقش پررنگی بازی کند.
سلطانی نژاد گفت: خوشبختانه وزیر جهاد کشاورزی دولت یازدهم به بورس کالا توجه ویژه ای دارد و به دنبال تحقق سیاست های بازار به جای شرایط یارانه ای است که این نگرش مترقی در وزارت جهاد کشاورزی در اجرای سیاست قیمت تضمینی در محصول ذرت دامی و جو به ما کمک می کند.
وی اضافه کرد: امسال با مصوبه هیات وزیران جو و ذرت دامی در بورس کالا عرضه شد و تلاش داریم سال آینده محصولات بیشتری به معاملات بورس کالا اضافه کنیم.