جامع خبر: امکان دریافت رمز همراه بانک ، از طریق سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملت فراهم شد. به گزارش جامع خبراز بانک ملت، این بانک با هدف ارتقای کیفیت خدمات بانکی، افزایش سطح رضایت مشتریان و کاهش مراجعه حضوری به شعب، امکان دریافت رمز همراه بانک را از طریق سامانه بانکداری اینترنتی فراهم کرد. بر […]

جامع خبر: امکان دریافت رمز همراه بانک ، از طریق سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملت فراهم شد.

به گزارش جامع خبراز بانک ملت، این بانک با هدف ارتقای کیفیت خدمات بانکی، افزایش سطح رضایت مشتریان و کاهش مراجعه حضوری به شعب، امکان دریافت رمز همراه بانک را از طریق سامانه بانکداری اینترنتی فراهم کرد.
بر اساس این گزارش، مشتریانی که پیش از این با مراجعه حضوری به شعب، رمز همراه بانک خود را دریافت نموده اند می توانند در صورت فراموشی رمز و نیاز به نصب مجدد نرم افزار، نسبت به اخذ مجدد رمز همراه بانک خود از طریق سامانه بانکداری اینترنتی اقدام نمایند.
امکان استفاده از این خدمات صرفا” برای مشتریانی است که از ابزار امنیتیOTP (توکن فیزیکی، یکبار رمز همراه، یکبار رمز پیامکی) برخوردار می باشند.
برای دریافت این رمز مشتری پس از ورود به سامانه بانکداری اینترنتی، از قسمت”نگهداری حساب، تنظیمات کاربر” گزینه دریافت رمز عبور همراه بانک را انتخاب کرده و نسبت به ورود اطلاعات مربوطه اقدام می نماید.