جامع خبر:سائوراب کومار سفیر کشور هند در ایران با علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن ، در محل این بانک دیدارو گفتگو کرد. به گزارش جامع خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن؛ دراین دیدار که کاردار بازرگانی سفارت نیز درآن حضور داشت کومار، هدف […]

جامع خبر:سائوراب کومار سفیر کشور هند در ایران با علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن ، در محل این بانک دیدارو گفتگو کرد.

به گزارش جامع خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن؛ دراین دیدار که کاردار بازرگانی سفارت نیز درآن حضور داشت کومار، هدف خود را از این دیدار بررسی زمینه همکاری متقابل ، با توجه به نقش و جایگاه بانک صنعت و معدن در گسترش مناسبات اقتصادی در حوزه صنعت و معدن و پیشبرد طرحهای صنعتی دو کشور عنوان کرد.
وی نقش اساسی بانک صنعت و معدن به عنوان تنها بانک استفاده کننده از تسهیلات و خط اعتباری بانک اگزیم هندوستان در راستای توسعه شبکه ریلی کشور و تامین مالی پروژه گسترش بندر چابهار را از نقاط مورد توجه کشورش در این بانک برشمرد.
کومار کسب آگاهی از نظرات بانک صنعت و معدن درخصوص وضعیت کلی سیستم بانکی کشور و چگونگی پیشرفت مناسبات بین المللی پسابرجام را از دیگر دلایل ملاقات و گفتگو با مدیرعامل بانک صنعت و معدن بیان کرد.
در ادامه این دیدار افخمی، گزارشی از آخرین وضعیت اقتصادی ایران و سیستم بانکی کشور، گسترش شبکه کارگزاری و مناسبات بین‌المللی و همچنین تعدادی از طرحهای تامین مالی‌شده و دردست اجرا توسط بانک صنعت و معدن را به سفیر هند درکشورمان ارائه کرد.
در نشست سفیر هند و مدیرعامل بانک صنعت و معدن مقرر شد سائوراب کومارمشکلات پیش روی مناسبات بانک صنعت و معدن با تعدادی از بانکهای کشور هند را به منظور تسهیل گسترش تامین مالی پروژه های مشترک بصورت ویژه پیگیری کند