جامع خبر:رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با سخنرانی در مراسم اختتامیه اجلاس هم‌اندیشی مدیران فناوری اطلاعات و دبیرخانه‌های نظام اداری کشور بر همکاری بخش خصوصی با بدنه دولت در جهت خدمت‌رسانی به مردم تاکید کرد. به گزارش جامع خبراز سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، سعادت به‌عنوان نخستین سخنران مراسم اختتامیه اجلاس هم‌اندیشی مدیران فناوری […]

جامع خبر:رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با سخنرانی در مراسم اختتامیه اجلاس هم‌اندیشی مدیران فناوری اطلاعات و دبیرخانه‌های نظام اداری کشور بر همکاری بخش خصوصی با بدنه دولت در جهت خدمت‌رسانی به مردم تاکید کرد.
به گزارش جامع خبراز سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، سعادت به‌عنوان نخستین سخنران مراسم اختتامیه اجلاس هم‌اندیشی مدیران فناوری اطلاعات و دبیرخانه‌های نظام اداری کشور، با اشاره به اینکه سال جاری به‌عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری شده است، گفت: ابتدای انقلاب امام راحل بر واگذاری امور مردم به مردم تاکید داشتند اکنون هم مقام معظم رهبری با تدوین و ابلاغ سیاست کلی اقتصاد مقاومتی نیز همین رویکرد را دارند. محورهای کلی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، بر تکیه اقتصاد بر دوش مردم تاکید دارد، تبلور مردم نیز در بخش خصوصی است که با فعالیت و تلاش خود چرخه اقتصاد کشور را می‌چرخاند.

او با اشاره به پیشرفت سریع طرح تحول مکاتبات اداری ظرف مدت یک سال، گفت: هرچند رشد و توسعه این طرح سرعت بالایی داشت اما همچنان باید به روند توسعه‌ای خود ادامه دهد تا تمام انتظارات را برآورده سازد. تعریف فرآیندهای جدید و بهینه‌سازی فرآیندهای موجود، ارائه سرویس‌های جدید و رشد و توسعه طرح نیز در ادامه این راه قرار دارد.