جامع خبر:شرکت ملی پست در راستای استفاده بهینه از ظرفیت ها و قابلیت های شبکه چند قرارداد جدید را منعقد نمود به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ براساس توافق صورت گرفته بین شرکت های ملی پست و کارگزاری بانک “انصار” ،شبکه پستی در زمینه قبول مرسولات نمایندگی های طرف […]

جامع خبر:شرکت ملی پست در راستای استفاده بهینه از ظرفیت ها و قابلیت های شبکه چند قرارداد جدید را منعقد نمود

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ براساس توافق صورت گرفته بین شرکت های ملی پست و کارگزاری بانک “انصار” ،شبکه پستی در زمینه قبول مرسولات نمایندگی های طرف قرارداد با استفاده از سرویس سفارشی کرایه در مقصد همکاری می نماید.

دیگر قرارداد پست با شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش می باشد که مطابق با مفاد آن قبول مرسولات طرف قرارداد و ارسال به نشانی گیرنده؛قبول مرسولات از نمایندگی های طرف قرارداد و تحویل به طرف قرارداد با استفاده از سرویس پیشتاز کرایه در مقصد و قبول مرسولات از نمایندگی های طرف قرارداد و تحویل به سایر نمایندگی ها با استفاده از سرویس پیشتاز برعهده شبکه پستی است. قراردادهای یاد شده از سوی منطقه ۱۹ پستی اجرا می گردد.

براساس این گزارش شرکت ملی پست و سازمان امور دانشجویان نیز تفاهم نامه دیگری را به امضا رسانیده اند که زمینه این همکاری قبول مدارک فارغ التحصیلان، تحویل مدارک به سازمان و عودت تاییدیه به نشانی متقاضی با استفاده از سرویس پیشتاز می باشد. قرارداد یاد شده از سوی منطقه ۱۵ پستی اجرا می گردد.

همکاری منطقه ۱۴ پستی و شرکت سایپا آذین دیگر قرارداد منعقد شده می باشد که براساس آن قبول مرسولات طرف قرارداد و توزیع در نشانی نمایندگی وقبول مرسولات از نمایندگی های طرف قرارداد و توزیع در نشانی طرف قرارداد از تعهدات پست می باشد.

این گزارش می افزاید: شرکت های ملی پست، جوینده یابنده و روزنامه کار و کارگر، در زمینه چاپ آگهی دولتی، تجاری، تبلیغاتی، مفقودی، غیره مراجعه کنندگان به باجه های پست یافته در روزنامه کار و کارگر و توزیع یک نسخه روزنامه مربوطه با استفاده از سرویس های درخواستی مشتری همکاری می نمایند.

قرارداد یاد شده از سوی منطقه ۱۳ پستی اجرا می گردد.

قرارداد با شرکت ” پارس گستر ” درخصوص قبول مرسولات حاوی قطعات یدکی از طرف قرارداد و ارسال به نمایندگی های طرف قرارداد و قبول مرسولات حاوی قطعات داغی از نمایندگی های طرف قرارداد و تحویل به طرف قرارداد با مجری گری پست استان مازندران و همچنین شرکت ” هدیش سبز پارسه ” در زمینه قبول مرسولات طرف قرارداد و ارسال به نشانی گیرنده و همچنین قبول مرسولات از نمایندگی های طرف قرارداد و تحویل به طرف قرارداد با استفاده از سرویس امانت کرایه در مقصد با مجری گری پست استان سمنان دیگر قراردادهای شرکت ملی پست است که اخیراً منعقد شده است.

براساس این گزارش اداره کل پست استان لرستان و سازمان نظام مهندسی نیز قراردادهمکاری دیگری را درخصوص قبول مدارک درخواست پروانه اشتغال، تأیید مدارک تحصیلی دانشگاهی، توزیع کارت عضویت به نشانی متقاضی با استفاده از سرویس پیشتاز، تأییدیه کد پستی ۱۰ رقمی متقاضی به امضا رسانده اند.

همچنین با توجه به همکاری پست و بانک ها در خصوص انجام امور نیابتی، اداره کل پست استان با بانک ملی امورشعب استان زنجان قرارداد همکاری منعقد نمود که در این تفاهم نامه توزیع اخطاریه های بانک از نظر قبول و توزیع در سطح استان به پست واگذار گردید.

این گزارش حاکیست اداره کل پست استان گلستان با اداره‌کل محیط ‌زیست استان طی تفاهم نامه مشترکی درخصوص کنترل و دریافت مدارک متقاضیان پروانه مجوز شکار، ارسال مدارک به محیط زیست جهت صدور و توزیع پاکات حاوی پروانه صادر شده به آدرس درج شده بر روی پاکات با استفاده از سرویس پست ویژه همکاری می نماید.

قرارداد قبول و توزیع محصولات دو شرکت تاک افروز و شرکت پیکو در ارسال مرسولات خشکبار و صنایع دستی؛ توزیع اخطاریه های بانک های مهر ایران و مهر اقتصاد درسطح استان به صورت پیشتاز و امضای تفاهم نامه با دانشگاه های بوعلی سینای همدان و دانشگاه دولتی ملایر در زمینه قبول و توزیع تائیدیه تحصیلی مقاطع کاردانی و مقاطع تحصیلی بالاتر نیز از جمله قراردادهای جدید پست استان همدان است .