جامع خبر:دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی اعلام کرد، نرخ بلیت رفت و برگشت پروازهای هوایی برای انتقال زائران ایرانی به عراق در ایام اربعین حسینی از تهران و سایر شهرهای ایران به غیر از مشهد مقدس یازده میلیون ریال ( یک میلیون و ۱۰۰هزار تومان ) تعیین شده است. به گزارش جامع خبر؛ مقصود اسعدی […]

جامع خبر:دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی اعلام کرد، نرخ بلیت رفت و برگشت پروازهای هوایی برای انتقال زائران ایرانی به عراق در ایام اربعین حسینی از تهران و سایر شهرهای ایران به غیر از مشهد مقدس یازده میلیون ریال ( یک میلیون و ۱۰۰هزار تومان ) تعیین شده است.

به گزارش جامع خبر؛ مقصود اسعدی سامانی روز شنبه افزود: بلیت رفت و برگشت شرکت های هوایی از مشهد به نجف و بغداد و بالعکس نیز ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال( یک میلیون و ۳۵۰ هزارتومان) قیمت گذاری شده است.

وی با بیان اینکه قیمت رفت و یا برگشت شرکت های هوایی برای زائران حسینی برای این ایام معادل ۶۰ درصد قیمت های یاد شده است، گفت: این نرخ ها از ۲۳ آبان تا پنجم آذرماه برای زائران ایرانی در نظر گرفته شده است تا با پروازهای فوق العاده و برنامه ای شرکت ها بتوانند به کشور عراق سفر کنند.