جامع خبر:گواهینامه بین‌المللی «سیستم مدیریت کیفیت در آموزش» با عنوان ایزو ۱۰۰۱۵( ISO10015 ) به دلیل اجرای فرآیند آموزش شامل نیازسنجی، برنامه‌ریزی، اجرا، ارزیابی و پایش در قالب استانداردهای بین‌المللی به اداره آموزش بانک گردشگری اعطا شده است. به گزارش جامع خبر به نقل از اداره آموزش بانک گردشگری؛ گواهی ایزو ۱۰۰۱۵ دریافت کرد. به […]

جامع خبر:گواهینامه بین‌المللی «سیستم مدیریت کیفیت در آموزش» با عنوان ایزو ۱۰۰۱۵( ISO10015 ) به دلیل اجرای فرآیند آموزش شامل نیازسنجی، برنامه‌ریزی، اجرا، ارزیابی و پایش در قالب استانداردهای بین‌المللی به اداره آموزش بانک گردشگری اعطا شده است.

به گزارش جامع خبر به نقل از اداره آموزش بانک گردشگری؛ گواهی ایزو ۱۰۰۱۵ دریافت کرد. به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، گواهینامه بین‌المللی «سیستم مدیریت کیفیت در آموزش» با عنوان ایزو ۱۰۰۱۵( ISO10015 ) به دلیل اجرای فرآیند آموزش شامل نیازسنجی، برنامه‌ریزی، اجرا، ارزیابی و پایش در قالب استانداردهای بین‌المللی به این اداره اعطا شده است.

بر اساس این گزارش، استقرار و پیاده‌سازی ایزو ۱۰۰۱۵ از آبان ماه سال ۱۳۹۴ آغاز و در آبان ۱۳۹۵ پس از طی۷ فاز کاری و مراحل ممیزی، به اخذ گواهینامه ۱۰۰۱۵ISO منجر شد.

از جمله دستاوردهای محقق شده در جریان دریافت گواهینامه مذکور تدوین مدل شایستگی تمامی واحدهای سازمانی بانک است که مبنای نیازسنجی و برآورد برنامه‌ریزی آموزشی در سال‌های پیش رو خواهد بود.