جامع خبر:سرپرست بانک دی با اشاره به سخنان رییس‌جمهور در زمینه حمایت از نظام بانکی بر همراهی بانک‌ها در توسعه اقتصاد ملی و حمایت از بنگاه‌های اقتصادی تاکید کرد. به گزارش جامع خبراز بانک دی علی رضا عاطفی فر تصریح کرد: رییس جمهور در جلسه سرمایه‌گذاری و توسعه استان البرز خبرهای خوبی برای نظام بانکی […]

جامع خبر:سرپرست بانک دی با اشاره به سخنان رییس‌جمهور در زمینه حمایت از نظام بانکی بر همراهی بانک‌ها در توسعه اقتصاد ملی و حمایت از بنگاه‌های اقتصادی تاکید کرد.

به گزارش جامع خبراز بانک دی علی رضا عاطفی فر تصریح کرد: رییس جمهور در جلسه سرمایه‌گذاری و توسعه استان البرز خبرهای خوبی برای نظام بانکی داشتند و عنوان کردند که تلاش دولت ایجاد تحول در نظام بانکی کشور است.

وی که در این جلسه حضور داشت، ادامه داد: بی شک بانک‌ها نقش غیر قابل انکاری در توسعه سرمایه‌گذاری‌ها به ویژه در استان‌ها دارند و می‌توانند در مسیر توسعه پایدار و به خصوص اقتصاد مقاومتی نقش آفرین باشند.

به گفته وی همان گونه که دکتر روحانی بیان کرد بانک‌ها در شرایط کنونی اقتصاد کشور به تلاش بیشتری نیاز دارند و این تلاش با حمایت و هدایت دولت به سرانجام می‌رسد.

وی در ادامه با بیان آماری از فعالیت‌های بانک دی در مسیر اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: بانک دی با تاکید بر حمایت از تولید داخلی در سال جاری بیش از ۳۱ هزار میلیارد ریال به حوزه‌هایی چون فولاد، بازرگانی، حمل و نقل ریلی، دارو، فرآوردهای لبنی و کشاورزی و مواردی از این دست تسهیلات اعطا کرده است.

سرپرست بانک دی افزود: علاوه بر حمایت از صادرکنندگان که در سال گذشته و شش ماهه امسال بیش از سه هزار میلیارد ریال تسهیلات اعطا شده است، بانک دی در سال جاری تاکنون بیش از پنج هزار میلیارد ریال تسهیلات و ضمانت‌نامه با هدف توسعه بنگاه‌های کوچک و متوسط ارائه کرده است.