جامع خبر:عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از اعلام آمادگی مدیران شهری شاهین شهر برای تعامل با بانک شهر خبر داد. به گزارش جامع خبراز بانک شهر، حسین علی حاجی دلیگانی، حضور محیطی و دامنه تبلیغات بانک شهر در شهر شاهین شهر و استان اصفهان را بسیار خوب و موثر ارزیابی کرد و […]

جامع خبر:عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از اعلام آمادگی مدیران شهری شاهین شهر برای تعامل با بانک شهر خبر داد.
به گزارش جامع خبراز بانک شهر، حسین علی حاجی دلیگانی، حضور محیطی و دامنه تبلیغات بانک شهر در شهر شاهین شهر و استان اصفهان را بسیار خوب و موثر ارزیابی کرد و گفت: بانک شهر توانسته در مدت زمان اندکی از زمان تاسیس، به خوبی فعالیت‌های بانکی خود را به مردم معرفی کند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که حضور بانک شهر در شهرها و استان اصفهان مشهود و قابل قدردانی است، تصریح کرد: در کنار تبلیغات محیطی، شعب مستقر در سطح شهرها نیز توانسته اند به خوبی اقدام به جذب مشتری کنند.
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس دهم خاطر نشان کرد: آنچه واضح است این‌که استقبال مردم از این نهاد اقتصادی نیز بسیار خوب بوده است که دلیل آن خدمات قابل توجه این بانک است.
این نماینده مجلس دهم تاکید کرد: با توجه به استقبال خوب شهروندان اصفهانی از خدمات بانک شهر، مدیران شهرهایی همچون شاهین شهر، آمادگی همکاری با مسئولان بانک شهر دارند.