جامع خبر:تفاهم نامه همکاری میان بانک سرمایه و شرکت تسهیلگران رشد نوابغ جوان (ترنج) به منظور توسعه و همکاری حداکثری منعقد گردید. به گزارش جامع خبراز بانک سرمایه، طی نشستی با حضور قباد بهادری نژاد، معاون مدیرعامل در امور بانکی و عضو هیات عامل به نمایندگی از بانک سرمایه و مصطفی کاوه، مدیرعامل شرکت تسهیلگران […]

جامع خبر:تفاهم نامه همکاری میان بانک سرمایه و شرکت تسهیلگران رشد نوابغ جوان (ترنج) به منظور توسعه و همکاری حداکثری منعقد گردید.

به گزارش جامع خبراز بانک سرمایه، طی نشستی با حضور قباد بهادری نژاد، معاون مدیرعامل در امور بانکی و عضو هیات عامل به نمایندگی از بانک سرمایه و مصطفی کاوه، مدیرعامل شرکت تسهیلگران رشد نوابغ جوان (ترنج)، تفاهم نامه همکاری فی ما بین طرفین به امضا رسید و بر اساس آن، طرفین در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، سرمایه گذاری و خدماتی با یکدیگر همکاری و مشارکت خواهند نمود.

شایان ذکر است در این نشست که بعد از ظهر سه شنبه مورخ ۱۶ آذر ماه در محل ساختمان مرکزی بانک سرمایه برگزار شد، دکتر سعید فلاح، رئیس اداره بازاریابی و بانکداری شرکتی بانک سرمایه، ناهید مونسان، رئیس اداره روابط عمومی این بانک و دکتر علیرضا رضائی، رئیس هیات مدیره شرکت ترنج نیز حضور داشته و در زمینه های مختلف همکاری های مشترک به بحث و گفتگو پرداختند.