جامع خبر: معاون اول رئیس جمهوری با حضور در منطقه قلعه گنج، از برخی طرح ها و پروژه های اقتصاد مقاومتی این منطقه که از سوی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در حال اجراست، بازدید کرد. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک سینا، آقای جهانگیری در جلسه ای که در محل فرمانداری […]

جامع خبر: معاون اول رئیس جمهوری با حضور در منطقه قلعه گنج، از برخی طرح ها و پروژه های اقتصاد مقاومتی این منطقه که از سوی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در حال اجراست، بازدید کرد.
به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک سینا، آقای جهانگیری در جلسه ای که در محل فرمانداری قلعه گنج با حضور مسئولین دولت تدبیر و امید برگزار شد، با بیان این که علیرغم محدودیت شدید منابع مالی، موضوع روستا و حل مشکلات زیربنایی روستاها اولویت اصلی دولت است، از فعالیتهای بنیاد مستضعفان و بانک سینا در کمک به توسعه طرح های اشتغالزا و رونق اقتصادی این منطقه قدردانی کرد.
بانک سینا به عنوان بانک عامل بنیاد مستضعفان از طریق تامین اعتبار طرح ها و پروژه ها، اعطای تسهیلات به طرح های اشتغالزا، ساخت مدرسه به کمک کارکنان بانک و نیز اهدای آمبولانس به این منقطه نقشی فعال در رونق اقتصادی قلعه گنج ایفا نموده است.
گفتنی است در این بازدید که وزرای صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و نیرو، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، مدیرعامل بانک سینا، استاندار کرمان و مسئولین شهرستان قلعه گنج نیز حضور داشتند، طرحهای در حال اجرای این شهرستان از جمله طرح تولید آبمیوه پاکدیس، کارگاه فرش بافی، مجتمع دامپروری بز شیری و دیگر طرح ها مورد بازدید قرار گرفت. همچنین طرح آبرسانی روستایی ۱۴۱ روستا در استان های کرمان، یزد و لرستان به طور همزمان به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون اول رئیس جمهوری در شهرستان قلعه گنج افتتاح شد.