جامع خبر:محمدرضا حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی ایران که در جمع مسئولان اعتباری و ارزی بانک سخن می‌گفت، چابکی در انجام فعالیت‌ها و خدمات و همچنین شفاف‌سازی قوانین را مناسب ترین راهکار برای ارتقاء خدمات به مشتریان دانست. به گزارش جامع خبراز بانک ملی ایران همایش هم‌اندیشی مسائل مرتبط با موضوعات اعتباری و ارزی با حضور […]

جامع خبر:محمدرضا حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی ایران که در جمع مسئولان اعتباری و ارزی بانک سخن می‌گفت، چابکی در انجام فعالیت‌ها و خدمات و همچنین شفاف‌سازی قوانین را مناسب ترین راهکار برای ارتقاء خدمات به مشتریان دانست.
به گزارش جامع خبراز بانک ملی ایران همایش هم‌اندیشی مسائل مرتبط با موضوعات اعتباری و ارزی با حضور محمدرضا حسین‌زاده مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و تعدادی از مسئولان و کارشناسان صف و ستادی بانک در سالن همایش حافظ برگزار شد.
حسین‌زاده با بیان اینکه بانک ملی ایران از قدیم در بانکداری بین‌المللی دارای عملکرد بسیار وسیع بوده است گفت: برقراری روابط کارگزاری مناسب با بانک‌های خارجی راه حل خوبی برای ارائه خدمت بهتر به مشتریان است و برای خدمت به مردم هیچ محدودیتی وجود ندارد و اصلا نباید این مهم بر زمین بماند.
وی در ادامه افزود : بخش بانکداری بین‌الملل و ارز از بخش‌های مهم بانک و اقتصاد است لذا مذاکره با کارگزاران خارجی باید از استمرار لازم برخوردار باشد تا بتوانیم روابط بهتری با دنیا داشته باشیم .
برات کریمی عضو هیأت مدیره با ارائه گزارشی از وضعیت اعتباری و ارزی بانک گفت: با هم‌اندیشی نخبگان صف و ستاد و بررسی موضوعات ارزی می‌توان به راه‌حل مسائل پی برد.
کریمی اضافه کرد: دنیای بانکداری امروز به دنبال بانکداری با هزینه کم بوده و بر همین اساس باید به دنبال سپرده‌های ارزان قیمت و استفاده از خدمات کارمزدی باشیم.
همچنین محمود شایان عضو دیگر هیأت مدیره با بیان اینکه اقتصاد ما، اقتصاد بانک محور است و متاسفانه اقتصاد کشور ما براساس پول بانک‌ها است گفت: بازاریابی و شناسایی مشتریان و برقراری ارتباط آنان با بخش‌های صف و ستادی می‌تواند منابع ارزان قیمت از محل صدور ضمانت‌نامه‌های ارزی و ریالی و سایر خدمات کارمزدی را به بانک سرازیر نماید.
در ابتدای این مراسم علی موسوی‌زاده، علی رحیمی ، اصلان کریمی و محمدنور آزادی مدیران امور اعتباری و امور شعب تهران ، منطقه یک و دو کشور به ایراد سخن پرداخته و در یک پنل پرسش و پاسخ پیرامون مسایل و موضوعات مختلف اعتباری و ارزی به هم اندیشی و تبادل نظر پرداختند.