جامع خبر:وزیر ورزش در حاشیه بازدید از دهکده المپیک کرمانشاه، گفت: تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر شرایط خوبی برای صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دارد. به گزارش جامع خبر؛ وزیر ورزش در حاشیه مراسم بازدید از دهکده المپیک کرمانشاه درباره میزبانی جام ملت‌های آسیا توسط ایران، افزود: با توجه به وضعیت زیرساختی […]

جامع خبر:وزیر ورزش در حاشیه بازدید از دهکده المپیک کرمانشاه، گفت: تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر شرایط خوبی برای صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دارد.

به گزارش جامع خبر؛ وزیر ورزش در حاشیه مراسم بازدید از دهکده المپیک کرمانشاه درباره میزبانی جام ملت‌های آسیا توسط ایران، افزود: با توجه به وضعیت زیرساختی استادیوم‌های تبریز، اصفهان، مشهد، اهواز و شیراز که در حال تکمیل شدن است این شرایط را داریم که میزبان برگزاری جام ملت‌های فوتبال آسیا در کشور باشیم. البته چون در حال حاضر میزبان جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ مشخص شده است، ما سعی خواهیم کرد برای جام ملت‌های سال ۲۰۲۳ تقاضای میزبانی کنیم. هر چند، چند کشور نیز متقاضی برگزاری این مسابقات هستند.

وی ادامه داد: از ۴۰ سال پیش تاکنون میزبانی جام ملت‌های آسیا را در کشور نداشتیم و چیزی حدود ۴۸ سال از آخرین میزبانی ایران در جام ملت‌های آسیا سپری می‌شود که من معتقدم باید زودتر از اینها این میزبانی به ایران داده می‌شد.

سلطانی‌فر همچنین در خصوص جام جهانی فوتسال نیز گفت: با توجه به رتبه سومی که ایران اخیرا در مسابقات جام جهانی فوتسال کسب کرد، این حق مردم و جوانان ورزش دوست ایران است که میزبان یک رویداد بزرگ در این زمینه باشند. تداکارت لازم را برای پذیرش میزبانی در فوتسال نیز در ذهن داریم و سعی خواهیم کرد این میزبانی را به کشور خود اختصاص دهیم.

وزیر ورزش در پایان در خصوص تیم ملی فوتبال، خاطرنشان کرد: تیم ملی ما در حال حاضر شرایط خوبی برای صعود دارد و من تصور می‌کنم بدون هیچ مشکل خاصی تیم ملی فوتبال به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صعود خواهد کرد.