جامع خبر:براساس امضا تفاهم نامه دوجانبه بین بانک ایران‌زمین و دانشگاه علم و فرهنگ کارت‌های دانشجویی و بانکی دانشجویان این دانشگاه یکی شده و دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ صاحب کارت هوشمند دانشجویی می‌شوند. به گزارش جامع خبراز بانک ایران زمین: عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران‌زمین در مراسم امضای تفاهم نامه دو جانبه دانشگاه علم […]

جامع خبر:براساس امضا تفاهم نامه دوجانبه بین بانک ایران‌زمین و دانشگاه علم و فرهنگ کارت‌های دانشجویی و بانکی دانشجویان این دانشگاه یکی شده و دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ صاحب کارت هوشمند دانشجویی می‌شوند.
به گزارش جامع خبراز بانک ایران زمین: عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران‌زمین در مراسم امضای تفاهم نامه دو جانبه دانشگاه علم و فرهنگ و بانک ایران زمین طی سخنانی اظهار کرد: براساس این تفاهم نامه کارت دانشجویی و بانکی دانشجویان و اساتید دانشگاه علم و فرهنگ یکی می‌شود و این کارت به گونه‌ای طراحی شده است که دانشجویان مقاطع مختلف کارت‌های مشخصی خواهند داشت.
وی در ادامه تصریح کرد: طرح یکی کردن کارت دانشجویی و بانکی دانشجویان ابتدا برای حدود ۱۰۰۰ دانشجوی جدیدالورود به صورت پایلوت انجام شد و تلاش داریم تمامی دانشجویان مقاطع مختلف و حتی اساتید دانشگاه علم و فرهنگ نیز از این کارت‌ها بهره‌مند باشند.
مدیرعامل بانک ایران‌زمین حرکت به سمت بانکداری دیجیتال را یکی از جهت‌گیری‌های مهم و اساسی این بانک عنوان کرد و گفت: در حال حاضر شرایط به‌گونه‌ای است که تمامی بانک‌ها باید از مرحله خدمات بانکداری الکترونیکی به سمت بانکداری دیجیتالی گذر کنند. چراکه با سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی در این زمینه می‌توانیم نیازهای مجموعه‌ها، سازمان‌ها، اقتصاد کشور و مردم را در عرصه‌های مختلف برطرف کنیم.
پورسعید همچنین مشتری‌مداری را از دیگر رویکردهای بانک ایران‌زمین عنوان کرد و افزود: براساس این رویکرد تلاش داریم نیاز مردم و بخصوص مشتریان را به بهترین نحو پاسخ بدهیم تا خدماتی با کیفیت و سرعت بسیار بالا را به مردم ارائه کنیم.
همچنین دکتر محمدحسین ایمانی خوشخو رئیس دانشگاه علم و فرهنگ در این مراسم، دستاوردهای این دانشگاه در عرصه‌های مختلف پژوهشی و آموزشی را بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: دانشگاه علم و فرهنگ به عنوان نهادی وابسته به جهاد دانشگاهی با ۳۰ سال سابقه فعالیت خود را در عرصه‌های پژوهشی و علمی شروع کرده و با کمترین وابستگی به بودجه دولت در راستای دستیابی و اهداف خود روی پا ایستاد و دستاوردهای خوبی نیز کسب کرد.
وی در ادامه تصریح کرد: دانشگاه علمی فرهنگی در عرصه آموزش و تربیت نیروی انسانی نیز سرآمد سایر دانشگاه‌های کشور است. در واقع وزارت علوم به عنوان مرجع عالی آموزش کشور به صراحت تاکید کرد که این دانشگاه در عرصه‌های آموزشی، پژوهشی و کارآفرینی بسیار موفق عمل کرده‌اند.
رئیس دانشگاه علم و فرهنگ با تاکید بر اینکه دانشگاه‌های کشور باید به سمت کارآفرینی حرکت کنند، افزود: دولت در برنامه‌ریزی‌های خود دنبال راه‌اندازی دانشگاه‌هایی است که بتوانند مشکل کشور و نیازهای جامعه را رفع کنند نه اینکه مرکزی برای تولید فارغ‌التحصیلان بیکار باشد. همچنان که بیکاری معضل اساسی در جامعه ما سایه انداخته است.
وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ هزار صندلی خالی در دانشگاه‌های کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: یکی از دلایل بی‌انگیزگی و بی‌رغبتی برای حضور در دانشگاه‌ها، افزایش تعداد فارغ‌التحصیلان بیکار در جامعه است. در واقع اگر دانشگاه‌ها به سمت کارآفرینی و تربیت دانشجو براساس نیاز جامعه حرکت کنند صندلی‌های خالی در دانشگاه‌ها پر خواهد شد.
دکتر ایمانی خوشخو در پایان با تاکید بر اینکه تمام رشته‌های موجود در دانشگاه علم و فرهنگ براساس نیازمندی جامعه راه‌اندازی شده است، گفت: بیش از ۷۵ درصد فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در صورتی که به سربازی نروند مشکل بیکاری نخواهند داشت و جذب بازار کار می‌شوند چراکه در طول تحصیل کارآفرین شده‌اند و در رشته‌هایی نیز تحصیل کرده‌اند که براساس نیاز جامعه در دانشگاه ارائه شده است.