جامع خبر:حسین علیمحمدی معاون کسب و کار شرکت انتقال داده­های آسیاتک از عرضه نسل چهارم DSLBOX در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ خبر داد. به گزارش جامع خبرعلیمحمدی بر حضور همه ­جانبه، قوی و پر رنگ شرکت انتقال داده­های آسیاتک در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ با تکیه بر استفاده هر […]

جامع خبر:حسین علیمحمدی معاون کسب و کار شرکت انتقال داده­های آسیاتک از عرضه نسل چهارم DSLBOX در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ خبر داد.

به گزارش جامع خبرعلیمحمدی بر حضور همه ­جانبه، قوی و پر رنگ شرکت انتقال داده­های آسیاتک در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ با تکیه بر استفاده هر چه بهتر از تجارب دوره­های قبلی این نمایشگاه به همراه دو دوره تجربه حضور در نمایشگاه تلکام تاکید کرد. وی حضور قدرتمند در نمایشگاه و اختصاص فضای نمایشگاهی داخلی و خارجی نزدیک به ۵۰۰ متر مربع ، تجهیز و راه اندازی بخش VIP برای مشتریان به همراه رونمایی از خدمات و محصولات جدید را از جمله اقدامات این شرکت برای حضور هر چه بهتر آسیاتک در این نمایشگاه عنوان داشت.

وی این الکامپ را نخستین دوره حضور جدی و عملیاتی شرکت­ها پس از اعطای مجوز FCP عنوان کرد و عرضه اقدامات انجام شده شرکت آسیاتک در حوزه LTE و MVNO را در این راستا دانست.

معاون کسب و کار شرکت آسیاتک همچنین از عرضه نسل چهارم DSLBOX از سوی شرکت انتقال داده­های آسیاتک در نمایشگاه الکامپ خبرداد. از ویژگی­های خاص این بسته برخورداری از ۱۲۰ گیگ حجم با سرعتK 128 تا ۱۶ مگ، استفاده رایگان از ساعت ۴ الی ۱۰ صبح، رانژه و مودم وایرلس رایگان به همراه هدایای خاص این DSLBOX است که با احتساب مالیات و ارزش افزوده با هزینه بسیار مناسب و رقابتی از سوی آسیاتک در نمایشگاه الکامپ عرضه می­گردد. همچنین طرح های جذاب عصرانه­، اکستراگیگ و گیگ باکس نیز با قیمت بسیار مناسب به شرکت­کنندگان ارایه خواهد شد.

وی تجلیل از مشتریان وفادار را نیز از جمله دیگر طرح­های ارایه شده این شرکت در نمایشگاه الکامپ عنوان کرد. این طرح شامل مواردی چون ارسال دعوتنامه مخصوص، ایجاد جایگاه VIP مشتریان، به همراه انتقال تجربیات و خاطرات مشترکین قدیمی به جدید و برخورداری از فرصت استخدام در شرکت انتقال داده­های آسیاتک می­باشد.

علیمحمدی ارایه ارزش افزوده به کاربران را از دیگر اهداف شرکت عنوان کرده و همکاری با آی سیما، فیلیمو ، آپارات، ایلیا نرم افزار و … را در این جهت دانست و همکاری با وب­سایت­های موفق و پرترافیک کشور را در راستای حمایت از تولید محتوی داخلی اعلام کرد.

در پایان این گفتگو علیمحمدی با اعلام اینکه برای بازدیدکنندگان برنامه­های ویژه­ای در نظر گرفته شده است، از تمامی علاقه­مندان جهت بازدید از غرفه­های آسیاتک واقع در سالن میلاد بیست و دومین نمایشگاه بین­المللی الکامپ دعوت کرد.