جامع خبر:مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز در حالی استعفا کرد که به مطرح شدن گزینه جدید خارجی از سوی هیات مدیره معترض بود. به گزارش جامع خبر؛ میرمعصوم سهرابی بعد از جلسه امروز هیات مدیره باشگاه ماشین‌سازی تبریز از سمت خود استعفا کرد. حامد نجفی قائم مقام باشگاه که خود نیز بعد از جلسه امروز استعفا […]

جامع خبر:مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز در حالی استعفا کرد که به مطرح شدن گزینه جدید خارجی از سوی هیات مدیره معترض بود.

به گزارش جامع خبر؛ میرمعصوم سهرابی بعد از جلسه امروز هیات مدیره باشگاه ماشین‌سازی تبریز از سمت خود استعفا کرد.

حامد نجفی قائم مقام باشگاه که خود نیز بعد از جلسه امروز استعفا کرده بود، در این باره گفت: وقتی به دو گزینه نهایی رسیدیم، آقایان در هیات مدیره به یکباره دیدند گزینه جدید باب میل‌شان نیست و مربی خارجی را مطرح کردند. آن‌ها پیشنهاد دادند رودولفو را سرمربی ماشین‌سازی کنیم در حالی که شهردار تبریز دستور داده گزینه‌های خارجی کنار گذاشته شود.

وی افزود: برای اینکه شرمنده هواداران نباشم، بعد از جلسه استعفا کردم. سهرابی هم وقتی دید نظرات به او تحمیل می‌شود، او هم در پایان جلسه استعفایش را به صورت شفاهی اعلام کرد اما آقایان گفتند استعفایت را جلسه بعدی به صورت کتبی بیاور تا بررسی کنیم. سهرابی هم استعفایش را تحویل شهردار تبریز داد.