جامع خبر: سومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی روشنایی و نورپردازی ایران در تهران برگزار می‌شود. همایش و نمایشگاه بین‌المللی روشنایی و نورپردازی ایران برگزار می‌شود به گزارش جامع خبر سید مهدی قاضی عسکر، دبیر سومین همایش بین‌المللی روشنایی و نورپردازی ایران با اشاره به اینکه این همایش ۲۰ تا ۲۴ دی ماه در هتل المپیک‌تهران […]

جامع خبر: سومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی روشنایی و نورپردازی ایران در تهران برگزار می‌شود.
همایش و نمایشگاه بین‌المللی روشنایی و نورپردازی ایران برگزار می‌شود
به گزارش جامع خبر سید مهدی قاضی عسکر، دبیر سومین همایش بین‌المللی روشنایی و نورپردازی ایران با اشاره به اینکه این همایش ۲۰ تا ۲۴ دی ماه در هتل المپیک‌تهران برگزار می‌شود، اظهار داشت: سخنرانان داخلی و خارجی در سومین همایش بین‌المللی روشنایی و نورپردازی ایران به ارائه سخنرانی‌های تخصصی می پردازند.

وی افزود: کارگاه‌های آموزشی تخصصی، مسابقه نوپردازی سال و همچنین جشنواره اختراعات و نوآوری‌ها در حاشیه سومین همایش بین المللی روشنایی و نورپردازی ایران برگزار می شود.

دبیر سومین همایش بین المللی روشنایی و نورپردازی ایران ادامه داد: در نمایشگاه جانبی همایش که از ۲۰ دی ماه سال جاری به مدت ۵ روز در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود نیز، آخرین و به روزترین دستاوردها و فناوری‌ها در حوزه تجهیزات و خدمات تخصصی روشنایی و نورپردازی با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

قاضی عسکر اضافه کرد: مخاطبین این همایش طراحان و مجریان پروژه های روشنایی و نورپردازی، معماران، مهندسان برق و شهرسازی، اعضای سازمان های نظام مهندسی ساختمان، کارشناسان شهرداری ها، ادارات توزیع نیروی برق، شرکت های عمرانی و پیمانکاران ساختمانی هستند.

به گفته دبیر سومین همایش بین المللی روشنایی و نورپردازی ایران مهلت مرحله اول ثبت نام اینترنتی ۳۰ آذر ماه است.

وی خاطر نشان کرد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این همایش و نمایشگاه می‌توانند به آدرس اینترنتی www.ILD-C.com مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۳۵۲۹۳۸ تماس حاصل نمایند.