جامع خبر:تا کنون خبرهای متعددی راجع به شاهکار طراحان خط تولید نمایشگرهای ایسوس شنیده اید؛ اما این بار ایسوس پا را فراتر گذاشته و نمایشگری زیبا با نام VZ249H معرفی و تولید کرده است. این نمایشگر که تنها ۷ میلیمتر ضخامت دارد به صورت بی قاب طراحی شده و با پنل فناوری IPS، تصاویری بی […]

جامع خبر:تا کنون خبرهای متعددی راجع به شاهکار طراحان خط تولید نمایشگرهای ایسوس شنیده اید؛ اما این بار ایسوس پا را فراتر گذاشته و نمایشگری زیبا با نام VZ249H معرفی و تولید کرده است. این نمایشگر که تنها ۷ میلیمتر ضخامت دارد به صورت بی قاب طراحی شده و با پنل فناوری IPS، تصاویری بی نقص خلق می کند.

باریکترین و بدون قاب

ایسوس برای این نمایشگر ۲۴ اینچی، با بهره مندی از پنل IPS و تفکیک پذیری Full HD، باریک ترین نمایشگر رومیزی خود را با ضخامت تنها ۷ میلیمتر طراحی و تولید کرده است. شکل ظاهری این مدل، ارتقائی لوکس از مدل محبوب MX است و با زاویه دید ۱۷۸ درجه ای، انتخابی عالی برای چیدمان چند نمایشگر کنار هم است.

مجهز به آخرین فناوری های اختصاصی ایسوس

با توجه به استفاده چند منظوره از نمایشگرها، ایسوس در این سری بیشتر ویژگی های اختصاصی خود را که در مدل های رده بالا وجود دارد، گنجانیده تا کاربر بتواند به تمامی امورات خود از گیمینگ تا طراحی را به سادگی و به بهترین شکل ممکن انجام دهد. فناوری GamePlus که در نمایشگرهای مخصوص بازی ایسوس وجود دارد، در VZ249H نیز به کمک گیمرها آمده و تجربه ای عالی از گیمینگ را به وجود می آورد. ویژگی هایی نظیر QuickFit نیز این مدل را برای ویراستاری و وبگردی مناسب کرده است.

تجربه ای بی نظیر از صوت و تصویر

ایسوس با استفاده از فناوری VividPixel عمق رنگ طبیعی به تصاویر بخشیده و با فناوری نرخ کنتراست هوشمند ایسوس (ASCR)، بهترین کیفیت تصویر را تضمین می کند. همچنین دو بلندگوی ۱.۵ واتی استریو نیز برای پخش صدا در این نمایشگر در نظر گرفته شده است.

حفظ سلامت بیشتر و طراحی ارگونومیک

فناوری Ultra-Low Blue Light ایسوس، نور مضر آبی را حذف می کند و سلامت کاربر را در استفاده طولانی مدت تضمین می کند. همچنین با استفاده از فناوری Flicker-Free، پرش تصویر در این نمایشگر وجود ندارد و چشم کاربر دچار خستگی نمی شود.