جامع خبر:مدیر آموزش هواوی در ایران از عرضه این گوشی در یک هفته آینده در بازار ایران خبر داد. به گزارش جامع خبر ؛ میثم حاصلی مدیر آموزش هواوی در ایران با معرفی گوشی نووا پلاس ( nova Plus ) به عنوان جدیدترین گوشی سری G در ایران ، افزود : این گوشی از رده […]

جامع خبر:مدیر آموزش هواوی در ایران از عرضه این گوشی در یک هفته آینده در بازار ایران خبر داد.

به گزارش جامع خبر ؛ میثم حاصلی مدیر آموزش هواوی در ایران با معرفی گوشی نووا پلاس ( nova Plus ) به عنوان جدیدترین گوشی سری G در ایران ، افزود : این گوشی از رده های متوسط گوشی های هواوی با عنوان نووا پلاس از سری جی این شرکت در این نمایشگاه معرفی می شود.
وی با بیان اینکه این گوشی به نسبت مدل های قبلی ۳ ویژگی خاص دارد ، تصریح کرد : دوربین پشت و جلو این گوشی از ۱۳ و ۵ مگا پیکسل پشت به ۱۶ و ۸ و باطری ۳ هزار میلی آمپری ان به ۳۳۴۰ میلی آمپر ارتقاء داشته است.
وی به دوربین ۶ لایه این مدل گوشی به عنوان یکی دیگر از ویژگی های گوشی نووا پلاس اشاره کرد و افزود : یکی از لایه های لنز این دوربین برای پاک کردن جای اثر انگشت و لنز دیگری برای گرفتن لرزش دست طراحی شده است.
مدیر آموزش هواوی در ایران ، کیفیت تصویربرداری دوربین پشت این مدل دوربین را ۴k عنوان کرد و ادامه داد:
دوربین جلو ی ۸ مگا پیکسلی این دوربین امکان گرفتن همزمان چند تصویر و انتخاب بهترین آنها را دارد.
در ادامه این نشست بنیامین دارمی مدیر ارشد بازاریابی هواوی در ایران با بیان اینکه این محصول از نظر هواوی استراتژیک است ، تاکید کرد : این گوشی با قیمت یک میلیون و ۱۹۰ هزار تومان برای پر کردن خلاء قیمتی بین ۸۰۰ هزار تا یک میلیون و ۸۰۰ هزار طراحی و عرضه شده است.
وی توجه به سلیقه نسل جوان را در طراحی این گوشی جز ء اولویت های شرکت بیان کرد و تصریح داشت : توجه به کیفیت دوربین ، طراحی گوشی و صفحه نمایش از ویژگی های مناسب سلیقه جوانان است که در طراحی این گوشی در نظر گرفته شده است.
دارمی اعلام کرد این گوشی در نمایشگاه آلمان جایزه طراحی را دریافت کرده است