جامع خبر:رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران گفت: ۹۸ درصد کالاهای قاچاق در فروشگاه های مجازی عرضه می شود و این اتحادیه از ابتدای سال جاری هیچ نظارتی بر این فروشگاه ها ندارد. به گزارش جامع خبر؛ میرمهدی کمیجانی رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران در نشست خبری در نمایشگاه الکامپ تصریح کرد : فروشگاه های مجازی […]

جامع خبر:رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران گفت: ۹۸ درصد کالاهای قاچاق در فروشگاه های مجازی عرضه می شود و این اتحادیه از ابتدای سال جاری هیچ نظارتی بر این فروشگاه ها ندارد.

به گزارش جامع خبر؛ میرمهدی کمیجانی رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران در نشست خبری در نمایشگاه الکامپ تصریح کرد : فروشگاه های مجازی از آغاز سال جاری زیر نظر اتاق اصناف قرار دارند و ما نظارتی بر آنها نداریم.
وی با اشاره به فعالیت حدود هشت هزار واحد فعال در فضای مجازی در تهران تصریح کرد : اما تنها بیش از یکصد واحد مجوز فعالیت دارند.
رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران تاکید داشت :اگر فعالان این حوزه در گمرک کم اظهاری می کنند ، بر اثر وضع تعرفه بالا از طرف دولت است.
کمیجانی از راه اندازی کارزار تبلیغاتی ” گارانتی با اصالت در ایران هم فضا دارد ” خبر داد و گفت: اطمینان از اصل بودن کالا ، پاسخگویی مناسب به مصرف کنندگان، اطمینان به توانایی خدمات دهندگان و جلوگیری از قاچاق از موضوعاتی است که در قالب این کمپین پیگیری می شود.
رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران ادامه داد : اطمینان از نو بودن کالا، امکان ارایه سریع تر خدمات و امکانات به مشتری، ضمانت طولانی تر کالا و امکان برگشت کالا در صورت مشکل فیزیکی از دیگر موضوع های این کمپین است.
وی بر لزوم ارایه گارانتی با اصالت تاکید کرد و گفت: ما به دنبال گارانتی با اصالت برای افزایش کیفیت خدمات و رضایت مصرف کنندگان هستیم.