جامع خبر:تخفیف زمستانه آموزش شبکه، برنامه نویسی و IT، سماتک از ۲۴ آذرماه آغاز و تا دوم دی‌ماه ادامه خواهد داشت. به گزارش جامع خبراز سماتک، علاقه‌مندان به ثبت نام در این دوره ها می‌توانند با مراجعه به صفحه ثبت‌نام آنلاین وب‌سایت سماتک و استفاده از کد تخفیف «winter » با ۱۵درصد تخفیف ثبت نام […]

جامع خبر:تخفیف زمستانه آموزش شبکه، برنامه نویسی و IT، سماتک از ۲۴ آذرماه آغاز و تا دوم دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش جامع خبراز سماتک، علاقه‌مندان به ثبت نام در این دوره ها می‌توانند با مراجعه به صفحه ثبت‌نام آنلاین وب‌سایت سماتک و استفاده از کد تخفیف «winter » با ۱۵درصد تخفیف ثبت نام کنند.
فریبا مهدیون مدیرعامل شرکت سماتک، مشتری مداری را هدف اصلی برگزاری تخفیف زمستانه عنوان و گفت: همواره به‌دلیل مناسبت‌های مختلف با برپایی چنین کمپین هایی فرصتی فراهم می‌شود تا تمام اقشار بتوانند از دانش و مهارت های به‌روز IT استفاده کنند.
وی همچنین توجه به نیازهای مشتریان و تمرکز برروی کیفیت و اثربخشی دوره‌های آموزشی را از اهداف برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا برگزاری دوره های آموزشی تخصصی IT بتواند فاصله بین دانشگاه و بازار کار را به حداقل برساند.
اطلاعات بشتر برای نحوه ثبت نام و استفاده از کد تخفیف بر روی وب‌سایت سماتک در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته و همچنین شماره تلفن ۰۲۱۸۸۷۳۸۳۹۴ پاسخگوی سوالات شماست.