جامع خبر: مدیران عامل بانک ملت و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با هدف افزایش سطح همکاری ها، نشست مشترک برگزار کردند. به گزارش جامع خبراز بانک ملت، دکتر هادی اخلاقی فیض آثار در این نشست با اشاره به آمادگی این بانک برای تقویت همکاری ها با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی […]

جامع خبر: مدیران عامل بانک ملت و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با هدف افزایش سطح همکاری ها، نشست مشترک برگزار کردند.

به گزارش جامع خبراز بانک ملت، دکتر هادی اخلاقی فیض آثار در این نشست با اشاره به آمادگی این بانک برای تقویت همکاری ها با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، اظهار داشت: رویکرد بانک ملت جلب رضایت مشتریان به ویژه مشتریان ارزنده است و در کنار سرمایه گذاری سنگینی که برای ایجاد زیرساخت های الکترونیک در جایگاه های سوخت انجام داده است، آماده است تا در طرح های توسعه ای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران مشارکت فعال داشته باشد.
مدیرعامل بانک ملت از شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران به عنوان شریک استراتژیک این بانک نام برد و افزود: بانک ملت بر حفظ و تقویت مزیت رقابتی خود در عرصه جایگاه های سوخت تاکید ویژه دارد و تمام تلاش خود را برای استفاده از زیرساخت های ایجاد شده در جهت ایجاد ارزش افزوده برای جایگاه داران و ارائه خدمات به مردم به کار خواهد بست.
وی تاکید کرد: همکاری با این شرکت برای بانک ملت یک فرصت است که بانک با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت های خود به ویژه در زمینه فناوری اطلاعات، در جهت ایجاد منافع دوطرفه و یک رابطه پایدار برد- برد استفاده خواهد کرد.
دکتر اخلاقی خاطرنشان کرد: امسال از سال های سرنوشت ساز برای نظام بانکی کشور است و بانک ملت به عنوان یک بانک حرفه ای، برنامه های خود را تا تحقق کامل اهداف پیش بینی شده، به پیش خواهد برد و در این راه بیش از پیش به مساعدت و همفکری و همکاری مشتریان خود نیاز دارد.
دکتر منصور ریاحی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران نیز در سخنانی با اشاره به سرمایه گذاری سنگین بانک ملت در زمینه فراهم آوردن زیرساخت های الکترونیک برای جایگاه های سوخت، تاکید کرد: بسیاری از بانک ها توانایی انجام این سرمایه گذاری را ندارند و این یک مزیت رقابتی و به عبارتی هنر بانک ملت محسوب می شود.
وی از بانک ملت به عنوان بانک نخست کشور در زمینه فناوری اطلاعات یاد کرد و گفت: هر بانکی به راحتی نمی تواند در این عرصه وارد شود چرا که علاوه بر سرمایه گذاری عظیم، تخصص ویژه ای را می طلبد و بانک ملت به خوبی از عهده این کار برآمده است.
دکتر ریاحی در عین حال خواستار ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای جایگاه داران و ترغیب هرچه بیشتر آنان به مشارکت در پروژه بزرگ پرداخت الکترونیک بهای سوخت شد.
وی یادآور شد: خوشبختانه سامانه سوخت از قابلیت های فنی و اجرایی بالایی برخوردار است که به راحتی می توان هر قابلیتی را روی آن پیاده سازی کرد.