جامع خبر(جامع نیوز):رئیس سی ودومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، از پوشش زنده و آنلاین کنسرت های این رویداد خبر داد. به گزارش جامع خبر؛ حمیدرضا نوربخش روز شنبه در نشست خبری که در تالار وحدت برگزار شد، افزود: برای نخستین بار قرار است کنسرت های سی و دومین جشنواره موسیقی فجر به همت سامانه […]

جامع خبر(جامع نیوز):رئیس سی ودومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، از پوشش زنده و آنلاین کنسرت های این رویداد خبر داد.

به گزارش جامع خبر؛ حمیدرضا نوربخش روز شنبه در نشست خبری که در تالار وحدت برگزار شد، افزود: برای نخستین بار قرار است کنسرت های سی و دومین جشنواره موسیقی فجر به همت سامانه کنسرت آنلاین(هام) برای مخاطبان در سراسر کشور بصورت زنده پخش شود.
وی گفت: با توجه به محدود بودن ظرفیت سالن ها و اینکه همواره بسیاری از مردم در شهرستان ها امکان حضور در اجراهای جشنواره موسیقی فجر را نداشته اند، با پوشش تصویری این کنسرت ها می توان شمار بیشتری از مخاطبان را
از دیدن اجراهای این جشنواره بهره مند ساخت.
حامد عنقا مدیر سامانه کنسرت آنلاین نیز که در این نشست حاضر بود گفت: از اردیبهشت سال جاری که سامانه کنسرت آنلاین را افتتاح کرده ایم تا چندی پیش کنسرت های گوناگونی را پوشش داده ایم و خوشحالیم که می توانیم در خدمت جشنواره موسیقی فجر باشیم.
وی افزود هیچ محدودیتی در زمنیه پوشش کنسرت های جشنواره وجود ندارد و با همکاری مخابرات حداقل دسترسی به اینترنت برای بهره مندی از این سامانه کفایت می کند و امیدواریم که در جشنواره هم بتوانیم بی هیچ مشکلی فنی کنسرت ها را پوشش بدهیم.
عنفا همچنین گفت: البته باید این نکته را اشاره کنم که پوشش تصویری کنسرت ها هیچ گاه جای دیدن کنسرت را از نزدیک و در تالار را نمی گیرد. این سامانه فقط این امکان را فراهم می آورد کسانی که دسترسی به کنسرت ها ندارند، بتوانند به صورت آنلاین آنها را تماشا کنند.
سی ودومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر از ۲۲ دی تا اول بهمن ماه برگزار می شود.