جامع خبر:دوره دوم جشنواره فروش کارت هدیه بانک کارآفرین در سال ۱۳۹۵ آغاز شد. به گزارش جامع خبراز بانک کارآفرین با به پایان رسیدن جشنواره دوره اول و به دلیل استقبال از این طرح، جشنواره زمستانه هدیه آفرین در سال ۹۵ از روز چهارشنبه یکم دی آغاز شد. بر اساس این گزارش، دوره اول جشنواره […]

جامع خبر:دوره دوم جشنواره فروش کارت هدیه بانک کارآفرین در سال ۱۳۹۵ آغاز شد.

به گزارش جامع خبراز بانک کارآفرین با به پایان رسیدن جشنواره دوره اول و به دلیل استقبال از این طرح، جشنواره زمستانه هدیه آفرین در سال ۹۵ از روز چهارشنبه یکم دی آغاز شد.

بر اساس این گزارش، دوره اول جشنواره هدیه آفرین در تاریخ سی‌ام آذر ماه به پایان رسید و اسامی برندگان قرعه‌کشی این جشنواره به زودی از طریق وب سایت بانک کارآفرین اعلام خواهد شد. همچنین کارت‌های هدیه‌ای که در طول جشنواره پیشین هدیه آفرین (از یکم شهریور تا سی‌ام آذر) خریداری شده‌اند، چنانچه در قرعه‌کشی برنده نشده و دارای موجودی بیشتر از ۵۰۰,۰۰۰ ریال باشند، در جشنواره زمستانه نیز شرکت داده می‌شوند.

این گزارش حاکی است، در جشنـواره زمستانه که تا سی‌ام اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت، کارت‌های هدیه جدید بانک که در قالب طرح‌های متنوع ،زیبا و متناسب با نیاز مشتریان طراحی شده‌اند، به مشتریان بانک عرضه خواهند شد و کلیه افرادی که از هر یک از انواع کارت‌های هدیه بانک کارآفرین خریداری نمایند، در جشنواره زمستانه هدیه آفرین شرکت داده خواهند شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از ضوابط، جزئیات و رده‌بندی امتیازات قرعه‌کشی این طرح، می‌توانید بـه صفحه جشنواره زمستانه هدیه آفرین مراجعه نمایید.