جامع خبر:سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، دبیرخانه رسمی کمیته فنی مشترک فناوری اطلاعات (با نام ISIRI-ITTC) در ایران شد. به گزارش جامع خبراز سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، ناصرعلی سعادت با اعلام این خبر، گفت: تاکنون دو دوره از کمیته فنی فناوری اطلاعات (از ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۱ و از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۵) تشکیل‌شده است. […]

جامع خبر:سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، دبیرخانه رسمی کمیته فنی مشترک فناوری اطلاعات (با نام ISIRI-ITTC) در ایران شد.
به گزارش جامع خبراز سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، ناصرعلی سعادت با اعلام این خبر، گفت: تاکنون دو دوره از کمیته فنی فناوری اطلاعات (از ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۱ و از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۵) تشکیل‌شده است. از شهریورماه سال جاری، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با ارائه یک طرح سه‌ساله موفق شد از طریق تایید و کسب مجوز از سازمان ملی استاندارد ایران، دبیرخانه کمیته فنی فناوری اطلاعات را در سازمان متمرکز کند.
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با تاکید بر اینکه سازمان از این پس به‌طور رسمی به‌عنوان بازوی فنی سازمان ملی استاندارد ایران در تدوین استانداردهای بین‌المللی حوزه فناوری اطلاعات در کشور خواهد بود، گفت: اکنون سازمان، معادلISO/IEC JTC1 در سطح بین‌المللی بوده و می‌تواند در تدوین استانداردهای فنی فناوری اطلاعات در سطح بین‌المللی ایفای نقش کند.