جامع خبر:مراسم امضای تفاهم نامه بانک ایران زمین و واحد ۱۰ دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر با حضور مدیرعامل، عضو هئیت مدیره، اعضای هیات عامل، مدیر آموزش و مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین و جمعی از مسئولین مرکز آموزشی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر برگزار شد. به گزارش جامع خبر؛ عبدالمجید پورسعید، […]

جامع خبر:مراسم امضای تفاهم نامه بانک ایران زمین و واحد ۱۰ دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر با حضور مدیرعامل، عضو هئیت مدیره، اعضای هیات عامل، مدیر آموزش و مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین و جمعی از مسئولین مرکز آموزشی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر برگزار شد.

به گزارش جامع خبر؛ عبدالمجید پورسعید، مدیرعامل بانک ایران زمین ضمن خوش آمدگویی به مسئولین دانشگاه تاریخچه ای از فعالیت این بانک را بیان کرد و گفت: بانک ایران زمین در چند ماه گذشته سازماندهی جدیدی را در جهت ارائه خدمات به مشتریان شروع کرده و برنامه جامع خود را در راستای تبدیل شدن به بانک دیجیتال قرار داده که هدف آن ارائه بروزترین خدمات بانکداری به مردم است.

سپس پورسعید از مشتری به عنوان مرکزیت مجموعه بانک نام برد و افزود: در بانک ایران زمین تمامی واحد ها سازماندهی خود را حول محوریت مشتری قرار داده اند.

در این مراسم حق پناهی رئیس مرکز آموزش واحد ۱۰ دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر ضمن ابراز خرسندی از حضور و امضای تفاهم نامه با بانک‌ایران زمین، هدف همکاری این دو سازمان را ارتقاء هرچه بیشتر بخش خصوصی بیان کرد.

وی اعلام کرد واحد ۱۰ در مواردی همچون آموزش مسئولین در رشته هایی همچون DBA و MBA و نیز فراگیری زبان آمادگی همکاری با بانک را دارد.