جامع خبر:سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به منظور سهولت دسترسی و تماس سرمایه گذاران و شتابدهنده ها به استارتاپ های شرکت کننده در سالن الکام استارز بیست و دومین نمایشگاه الکامپ، بانک اطلاعاتی این گروه را منتشر می کند. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، […]

جامع خبر:سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به منظور سهولت دسترسی و تماس سرمایه گذاران و شتابدهنده ها به استارتاپ های شرکت کننده در سالن الکام استارز بیست و دومین نمایشگاه الکامپ، بانک اطلاعاتی این گروه را منتشر می کند.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، بانک اطلاعاتی استارتاپهای شرکت کننده در الکام استارز ۹۵ به منظور سهولت دسترسی سرمایه گذاران و شتابدهنده ها توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای منتشر میشود تا امکان برقراری ارتباط با این گروه از کسب و کارهای نو پا فراهم شود. این بانک اطلاعاتی شامل نام استارتاپ، موسس، اطلاعات تماس و نشانی الکترونیک است.

الکام استارز برای دومین سال پیاپی به همت سازمان نظام صنفی رایانه ای در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ برپا شد و فرصتی برای نمایش توانمندیها و ارائه ایده های کسب و کارهای نوپا فراهم ساخت.