جامع خبر:سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران از اعضای صنف دعوت می کند برای حضور در پنجمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات ثبت نام کنند. به گزارش جامع خبراز سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیسیون استاندارد و تدوین مقررات این سازمان پنجمین دوره همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات را روز چهارشنبه ۱۵دی […]

جامع خبر:سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران از اعضای صنف دعوت می کند برای حضور در پنجمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات ثبت نام کنند.

به گزارش جامع خبراز سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیسیون استاندارد و تدوین مقررات این سازمان پنجمین دوره همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات را روز چهارشنبه ۱۵دی ماه ۱۳۹۵ در سالن همایش کتابخانه ملی ایران برگزار خواهد کرد.
مبحث ” کنترل‏های داخلی و مدیریت ریسک” به عنوان موضوع پنجمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات انتخاب شده است.
در این دوره از همایش، محورهایی همچون ” اصول و مفاهیم کنترل‏های داخلی و مدیریت ریسک”،” پایش و ارزیابی ریسک فناوری اطلاعات”، “چالش‏ها و رهنمودهای ساختاری و فرآیندی در زمینه استقرار نظام کنترل‏های داخلی”، “معرفی چارچوب‌ها، به‏روش‏ها و استانداردهای مرتبط با کنترل‏های داخلی” و همچنین” نقش فناوری اطلاعات به عنوان یک توانمندساز در استقرار نظام کنترل داخلی” مورد بحث و بررسی قرار میگیرد.
مخاطبان سلسله همایش‌های راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات، اعضای هیات‌مدیره و مدیران عامل نهادهای حاکمیتی حوزه فناوری اطلاعات در کشور، مدیران ارشد سازمان‌های دولتی، عمومی و خصوصی، متخصصان و دانشجویان حوزه فناوری اطلاعات و به ویژه مدیریت در حوزه فناوری اطلاعات هستند.