جامع خبر(جامع نیوز):رئیس کل سازمان امورمالیاتی کشور به منظور دیدار و گفتگو با مسئولان استانی و همچنین فعالان اقتصادی و نمایندگان بخش خصوصی استان کرمان، صبح امروز وارد این استان شد. به گزارش جامع خبر به نقل از رسانه مالیاتی ایران؛ سید کامل تقوی نژاد امروز شنبه ۱۸ دی ماه، بنا به دعوت نمایندگان استان […]

جامع خبر(جامع نیوز):رئیس کل سازمان امورمالیاتی کشور به منظور دیدار و گفتگو با مسئولان استانی و همچنین فعالان اقتصادی و نمایندگان بخش خصوصی استان کرمان، صبح امروز وارد این استان شد.

به گزارش جامع خبر به نقل از رسانه مالیاتی ایران؛ سید کامل تقوی نژاد امروز شنبه ۱۸ دی ماه، بنا به دعوت نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی و به منظور پیگیری مسایل و مشکلات مالیاتی فعالان اقتصادی کرمان وارد این استان شد. بر‏این اساس، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور امروز در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان حضور می یابد و با فعالان اقتصادی و نمایندگان بخش خصوصی این استان دیدار و گفتگو خواهد کرد. گفتنی است دیدار با همکاران مالیاتی این استان، از دیگر برنامه های تقوی نژاد دراین سفر یک روزه خواهد بود.