جامع خبر:بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری بیمه “ما” برای چهارمین سال متوالی بیش از ۲۷ درصد سود مشارکت در منافع را محقق ساخت. به گزارش جامع خبراز بیمه “ما” ،سود محقق حاصل از مشارکت در منافع بیمه گذاران عمر و سرمایه گذاری در سال ۹۱ ، ۹۲ ، سال ۹۳ و ۹۴ به ترتیب ۲۷ درصد […]

جامع خبر:بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری بیمه “ما” برای چهارمین سال متوالی بیش از ۲۷ درصد سود مشارکت در منافع را محقق ساخت.

به گزارش جامع خبراز بیمه “ما” ،سود محقق حاصل از مشارکت در منافع بیمه گذاران عمر و سرمایه گذاری در سال ۹۱ ، ۹۲ ، سال ۹۳ و ۹۴ به ترتیب ۲۷ درصد ،۲۷.۱ درصد ، ۲۷.۵ درصد و ۲۷ اعمال شده است.

مهندس مجید صفدری مدیر عامل بیمه “ما” در خصوص بیمه های عمر و سرمایه‌گذاری گفت: با توجه به بازار گسترده و بالقوه بیمه‌های زندگی و همچنین رسالت اصلی ما در راستای تامین نیازهای بیمه‌ای جامعه و ایجاد امنیت و آرامش خاطر برای مردم شریف ایران عزیزمان توسعه این محصول جزء راهبردهای اصلی این شرکت قرار دارد. همچنین با ایجاد زیر ساخت‌های فناوری اطلاعات در بالاترین سطح ، استفاده از ظرفیت های موجود در بانک ملت و آموزش بهینه شبکه فروش سود مشارکت در منافع محقق شده در سال مالی ۱۳۹۴، به میزان ۲۷ درصد است.

وی در ادامه اضافه کرد : در اجرای ماده ۱۱ آئین نامه ۶۸ شورای عالی بیمه که شرکت های بیمه را مکلف می کند حداقل ۸۵ درصد سود حاصل از معاملات بیمه های زندگی به صاحبان اصلی آن یعنی بیمه گذاران بیمه های عمر و سرمایه گذاری عودت نماید، شرکت بیمه “ما” افتخار دارد برای چهارمین سال متوالی ،حقوق بیمه گذاران عمر و سرمایه گذاری را به بیش از ۲۷ درصد محقق کند. بنابراین کلیه بیمه گذاران عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه “ما” که در سال ۹۴ بطور علی الحساب ۱۸ درصد سود دریافت کرده بودند ۹ درصد ما به التفاوت سود به حساب اندوخته آنان منظور شد. بیمه گذاران عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه “ما” میتوانند با مراجعه به پنل شخصی خود در وبسایت تخصصی بیمه های زندگی به آدرس http://life.bimehma.ir نسبت به آخرین مانده اندوخته خود اطمینان حاصل نمایند.

وی در خصوص میزان فروش بیمه های عمر اضافه کرد: شرکت بیمه “ما” در نه ماهه اول سال ۹۵ نسبت به مدت مشابه سال کذشته با بیش از ۶۰درصد رشد در کل پرتفو مواجه است که در این بین بیمه های عمر و سرمایه گذاری این شرکت با بیش از ۹۵ درصد رشد نسبت به مدت مشابه در سال ۹۴، بیش از ۳۴ درصد از پرتفوی شرکت بیمه “ما” را به خود اختصاص داده است .

وی در انتها افزود: به تائید فروشندگان حرفه ای صنعت بیمه جذابیت محصول بیمه‌های زندگی در شرکت بیمه “ما” و نیز دسترسی مشتریان بیمه های عمرو سرمایه گذاری شرکت بیمه ما به پروفایل شخصی از طریق “سایت تخصصی بیمه های زندگی ” که موجب میشود کلیه تراکنش های حساب بیمه نامه خود را رصد نمایند این دو رویکرد نوین در صنعت بیمه موجب افزایش اطمینان و استقبال بیش از پیش مردم میگردد.