جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل بانک سرمایه با اعلام اینکه ۶ ماه به بدهکاران کلان فرصت داده‌ایم تا برای تسویه یا تعیین تکلیف بدهی خود اقدام نمایند، از اخذ مجوز تاسیس صرافی و ایجاد بانکی به نام بانک سرمایه در خارج از کشور خبر داد. به گزارش جامع خبر؛ جشن یازدهمین سالگرد تاسیس بانک سرمایه با حضور […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل بانک سرمایه با اعلام اینکه ۶ ماه به بدهکاران کلان فرصت داده‌ایم تا برای تسویه یا تعیین تکلیف بدهی خود اقدام نمایند، از اخذ مجوز تاسیس صرافی و ایجاد بانکی به نام بانک سرمایه در خارج از کشور خبر داد.

به گزارش جامع خبر؛ جشن یازدهمین سالگرد تاسیس بانک سرمایه با حضور اعضای هیات مدیره، مدیرعامل، مدیران و روسای ادارات و شعب و پرسنل استان تهران و البرز این بانک در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

در این مراسم، محمدرضا خانی مدیرعامل بانک سرمایه ضمن تبریک یازدهمین سالگرد تاسیس این بانک از تلاش های مجدانه یکایک همکاران خدوم از بدو تاسیس تاکنون تشکر کرد و اظهارداشت: بانک سرمایه پس از فراز و نشیب‌های گوناگون، امروز یازدهمین سالروز تأسیس خود را پشت سر می‌گذارد و خوشحالم که در بانکی توفیق خدمت یافته‌ام که دارای بهترین پرسنل نظام بانکی است.

وی افزود: به لطف خداوند و همت والای شما همکاران تلاشگر، بانک سرمایه توانست در سال ۹۵ در قیاس با اسفند ماه سال گذشته بهترین رشد عملکرد را در زمینه جذب منابع در نظام بانکی از آن خود کرده و تمامی بدهی‌های بین بانکی خود را تسویه نماییم و این مهم جز با تلاش و همت والای شما همکاران میسر نشده است.

خانی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مطالبات بانک سرمایه اشاره کرد و اظهارداشت: بانک شش ماه به بدهکاران کلان فرصت داد تا برای تسویه یا تعیین تکلیف بدهی خود اقدام نمایند اما به دلیل بدعهدی آنها، به منظور احقاق حقوق بانک، به ناچار از قوه قهریه استفاده کرد و این مسئله تا وصول تمام مطالبات بانک ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل بانک سرمایه همچنین به فعالیت‌ها و برنامه‌های این بانک در حوزه بین‌الملل اشاره کرد و از اخذ مجوز تاسیس صرافی و ایجاد بانکی به نام بانک سرمایه در خارج از کشور خبر داد و ابراز امیدواری کرد که بانک سرمایه همانطور که در بخش داخلی عملکرد بسیار قابل قبولی از خود نشان داده است، در عرصه‌های بین‌المللی نیز بتواند حضور موثری از خود نشان دهد.

وی در پایان سخنان خود بار دیگر از همکاران بانک سرمایه که با تلاش های مجدانه در تحقق اهداف عالیه بانک نقش مهمی ایفا می‌کنند، تشکر کرد و از آنها خواست از همه توان و ظرفیت‌های موجود برای تحقق این عنوان ارزشمند یعنی «بانک خوب، سرمایه است» بهره ببرند.

شایان ذکر است در این مراسم، از نفرات برگزیده مسابقات ورزشی دومین المپیاد ورزشی بانک سرمایه و همچنین از دانش آموز خوش ذوق روستای خیارزار استان بوشهر که با ارسال نامه‌ای به مدیرعامل بانک سرمایه، بابت کمک های نقدی و غیرنقدی این بانک به دانش آموزان مناطق محروم تشکر کرده بود، با اهدای لوح یادبود تقدیر به عمل آمد.