جامع خبر(جامع نیوز):سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران برای اولین بار نشست تخصصی “بررسی چالش ها و راهکارهای ورود شرکت هاینوپا و متوسط فناوری اطلاعات در فرابورس” را در پنجمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات برگزار می کند. به گزارش جامع خبراز سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، پیروی مذاکرات و تفاهم صورت گرفته […]

جامع خبر(جامع نیوز):سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران برای اولین بار نشست تخصصی “بررسی چالش ها و راهکارهای ورود شرکت هاینوپا و متوسط فناوری اطلاعات در فرابورس” را در پنجمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات برگزار می کند.
به گزارش جامع خبراز سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، پیروی مذاکرات و تفاهم صورت گرفته میان سازمان نظام صنفی رایانه ای و شرکت فرابورس ایران، برای نخستین بار در پنجمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات، زمینه‏های حضور بنگاه‌های کوچک و متوسط فناوری اطلاعات در فرابورس ایران طی یک نشست تخصصی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
علی آذرکار دبیر شورای سیاست گذاری پنجمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات با اعلام این خبر گفت: براساس توافق و تفاهم صورت گرفته میان سازمان نظام صنفی رایانه ای و شرکت فرابورس ایران، قصد داریم طی یک نشست تخصصی در همایش راهبری، چالش ها و راهکارهای حضورشرکت های متوسط و نوپای فناوری اطلاعات درفرابورس را شناسایی و مورد بررسی قرار دهیم.
آذرکار در این رابطه ادامه داد: در این نشست تخصصی، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای، مدیرعامل شرکت فرابورس، مدیران و نمایندگان شرکت های متوسط و نوپای حوزه فناوری اطلاعات حضور دارند.
دبیر شورای سیاست‏گذاری همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات با اشاره به ارتباط موضوع این همایش و چالش های حضور شرکت ها در فرابورس گفت: با توجه به اینکه موضوع پنجمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات، «کنترل‌های داخلی و مدیریت ریسک» است و از آنجا که یکی از پیش‌نیازهای ورود شرکت‌ها به بازار بورس نیز استقرار کنترل‌های داخلی و مدیریت ریسک محسوب می شود، دراین همایش نشست بررسی چالش ها و راهکارهای ورود شرکت هاینوپا و متوسط فناوری اطلاعات در فرابورس برگزار می شود.
آذرکار در این خصوص ادامه داد: دراین نشست، علاوه بر امضای تفاهم‌نامه میان سازمان نظام صنفی رایانه ای و شرکت فرابورس، خدمات و تسهیلاتی که فرابورس ایران در اختیار متقاضیان برای پذیرش قرار می‌دهد بیان و تشریح خواهد شد.
بهگفتهآذرکار،حضوردرایننشستبرایشرکت‌هایعضوسازمانکهعلاقه‌مندبهحضوردرفرابورسهستند،فرصتمناسبیاستتابتوانندباقوانینوآیین‏نامه‏هایاینحوزهوهمچنینچالش‏هایموجودآشناشوند.
سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران،پس ازبرگزاریموفقچهاردورههمایشراهبریومدیریتفناوریاطلاعات،امسالپنجمیندورهاینهمایشرااز ساعت ۸ الی ۱۶ روزچهارشنبه ۱۵ دیماه ۱۳۹۵ درسالنهمایشهایکتابخانهملیایرانبرگزارخواهدکرد.
متقاضیان برای شرکت دراین همایش وثبت نام درنشست تخصصی فرابورس می‏توانندبه وبگاه همایش درآدرسwww.itcg.irمراجعه کنند.