جامع خبر(جامع نیوز):اولین گردهمایی حامیان قرض الحسنه به میزبانی بانک قرض الحسنه رسالت و انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه وکارافرینی اجتماعی برگزارشد. به گزارش جامع خبرمدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با تاکید بر اهمیت قرض الحسنه در اوضاع اقتصادی کشور گفت: نباید برای برون رفت از مشکلات اقتصادی به دولت تکیه کرد و منتظر ماند […]

جامع خبر(جامع نیوز):اولین گردهمایی حامیان قرض الحسنه به میزبانی بانک قرض الحسنه رسالت و انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه وکارافرینی اجتماعی برگزارشد.

به گزارش جامع خبرمدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با تاکید بر اهمیت قرض الحسنه در اوضاع اقتصادی کشور گفت: نباید برای برون رفت از مشکلات اقتصادی به دولت تکیه کرد و منتظر ماند تا اقدام یا عملی صرفا از جانب دولت و حاکمیت اتفاق بیفتد.
محمدحسین حسین زاده با حضور در جمع بانکداران اجتماعی بانک قرض الحسنه رسالت و راهنمای کانون های قرض الحسنه به تاریخچه شکل گیری این بانک اشاره کرد و افزود: مردم بهترین گزینه برای برون رفت از اوضاع فعلی اقتصاد کشور هستند.
وی بانک قرض الحسنه رسالت را بانکی خرد برشمرد و اضافه کرد: این بانک به دنبال ارائه تسهیلات خرد، آسان و ارزان در بستری شرعی است.
حسین زاده همچنین با اشاره به اقدامات بانک قرض الحسنه رسالت در بخش گلباف گفت: این بانگ معین اقتصاد مقاومتی بخش گلباف است و در این بخش به دنبال ایجاد کسب و کارهای خرد و خانگی است.
روح اله حمیدی مطلق مدیرگروه نوآوری و توسعه کسب و کارهای اجتماعی پژوهشکده سیاست گذاری دانشگاه صنعتی شریف نیز بر نقش مردم در تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و مشارکت هرچه بیشتر آنها را خواستار شد.
محمدحسین پاپلی یزدی استاد دانشگاه و محقق، دیگر سخنران این مراسم بر قرض الحسنه و توجه به مشاغل خرد تاکید کرد.