جامع خبر(جامع نیوز):حسین عسکری عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن به اتفاق هیات همراه از شرکت فولاد پایه و شرکت صنعتی و تولیدی افزار کیمیای فارس درشهرک صنعتی بزرگ شیراز بازدید کرد. به گزارش جامع خبر به نقل از بانک صنعت و معدن؛ عسکری در سفر خود به استان فارس با مشکلات این واحد […]

جامع خبر(جامع نیوز):حسین عسکری عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن به اتفاق هیات همراه از شرکت فولاد پایه و شرکت صنعتی و تولیدی افزار کیمیای فارس درشهرک صنعتی بزرگ شیراز بازدید کرد.

به گزارش جامع خبر به نقل از بانک صنعت و معدن؛ عسکری در سفر خود به استان فارس با مشکلات این واحد های تولیدی که نقش موثری در زمینه اشتغالزایی در منطقه دارند از نزدیک آشنا شد.
شرکت صنعتی و تولیدی افزار کیمیای فارس که قطعات و قالب های صنعتی تولید میکند مبلغ ١٩۵ میلیارد ریال تسهیلات از بانک صنعت و معدن دریافت کرده و برای ٢۴٨ نفر اشتغال ایجاد کرده است.
شرکت فولاد پایه فارس نیز انواع سازه های فلزی تولید می کند و با دریافت حدود ١٣١میلیارد ریال تسهیلات از بانک صنعت و معدن برای ١۶٠ نفر شغل آفرینی کرده است.
در سفر عسکری به استان فارس جلسه کمیته وصول مطالبات استان های بوشهر، فارس و کهگیلویه و بویر احمد با حضور وی در شعبه بانک صنعت و معدن شیراز برگزار شد.
گفتنی است تا نیمه دی ماه سال جاری حدود ٩٩٠ میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح رونق تولید توسط بانک صنعت و معدن به صنایع کوچک و متوسط استان فارس پرداخت شده است.