جامع خبر(جامع نیوز):بر مبنای بررسی‎های تخصصی سازمان مدیریت صنعتی ایران بانک آینده در میان ۵۰۰ شرکت برتر ایرانی با شش پله صعود به جایگاه هجدهم ارتقا یافت. با توجه به نقش بسزای بانک‎ها در اعتلای اقتصاد کشور، بانک آینده همواره بر تحقق این رسالت عظیم تلاش نموده و میزان تاثیر‎گذاری خود در رونق بنگاه‏های اقتصادی […]

جامع خبر(جامع نیوز):بر مبنای بررسی‎های تخصصی سازمان مدیریت صنعتی ایران بانک آینده در میان ۵۰۰ شرکت برتر ایرانی با شش پله صعود به جایگاه هجدهم ارتقا یافت.
با توجه به نقش بسزای بانک‎ها در اعتلای اقتصاد کشور، بانک آینده همواره بر تحقق این رسالت عظیم تلاش نموده و میزان تاثیر‎گذاری خود در رونق بنگاه‏های اقتصادی را هرساله از طریق شرکت در ارزیابی‎های برون سازمانی رصد می نماید. در همین راستا، بهبود شاخص‎های مورد نظر سازمان مدیریت صنعتی یکی از اهداف تعیین شده می باشد.
بر اساس نتایج اعلام شده در نوزدهمین همایش رتبه بندی شرکت های برتر ایران (۱۰۰IMI) که توسط سازمان مدیریت صنعتی در روز چهارم بهمن ماه سال جاری برگزار گردید، بانک آینده بر اساس معیار‏های تعیین شده در بین ۱۰۰ شرکت برتر ایران، از رتبه بیست و چهار در سال گذشته به رتبه هجدهم صعود کرد.
ضمناً، سازمان مدیریت صنعتی، هرساله ، شرکت‎هایی را که در چهار سال متوالی، رشد بیشتری نسبت به سایر رقبا داشته اند را به عنوان شرکت پیشرو معرفی می‎نماید.
بانک آینده در سال ۱۳۹۵، هم‏چنان موفق شد؛ به عنوان یکی از ۱۰ شرکت پیشرو انتخاب شده و تندیس و تقدیر نامه مربوط را دریافت نماید.