جامع خبر(جامع نیوز):همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر، بخش تصویر برداری و اتاق های عمل چشم و ارولوژی بیمارستان تأمین اجتماعی شهید دکتر لبافی نژاد تهران با حضور معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی به بهره برداری رسید. بخش تصویربرداری و اتاق های عمل بیمارستان تأمین اجتماعی شهید لبافی نژاد تهران به بهره برداری […]

جامع خبر(جامع نیوز):همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر، بخش تصویر برداری و اتاق های عمل چشم و ارولوژی بیمارستان تأمین اجتماعی شهید دکتر لبافی نژاد تهران با حضور معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی به بهره برداری رسید.
بخش تصویربرداری و اتاق های عمل بیمارستان تأمین اجتماعی شهید لبافی نژاد تهران به بهره برداری رسید

دکترمحمدعلی همتی، معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی در مراسم افتتاحیه بخش تصویر برداری و اتاق های عمل بیمارستان لبافی نژاد گفت: سازمان تأمین اجتماعی در دولت تدبیر و امید به مسیر طبیعی خدمت بازگشته است و در حوزه درمان این سازمان نیز تمام اقدامات لازم برای ارتقاء خدمات و بهبود فعالیت واحدهای درمانی سازمان در حال انجام است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر همتی افزود: همکاران حوزه درمان سازمان تأمین اجتماعی با همفکری و همدلی در حال تلاش برای تحقق برنامه ها هستند و روند رو به پیشرفت این سازمان در حوزه درمان کاملا مشهود است.

وی با بیان اینکه ارتقاء هتلینگ منجر به افزایش محسوس رضایتمندی جامعه تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی شده است، اظهار داشت: رضایتمندی بیماران و مراجعه کنندگان به واحدهای درمانی سازمان تأمین اجتماعی به صورت علمی و توسط مراکزی خارج از سازمان ارزیابی می شود که بررسی های صورت گرفته نشان دهند ارتقاء رضایتمندی ذی نفعان این سازمان است.

دکتر همتی با اشاره به تدوین برنامه استراتژیک و برنامه عملیاتی سازمان تأمین اجتماعی، گفت: این برنامه بر اساس اصول علمی و طی چند ماه با مشارکت واحدهای اجرایی سازمان تأمین اجتماعی تدوین شد و سپس به تصویب هیأت مدیره و هیأت امنا سازمان رسید.

وی ادامه داد: در حوزه درمان سازمان ٢٢ برنامه عملیاتی مبتنی بر برنامه استراتژیک سازمان طراحی شده است که حوزه درمان سازمان طی ٣ سال گذشته با تمام توان برای تحقق این برنامه ها تلاش می شود و ارتقاء هتلینگ یکی از برنامه ها است که به خوبی و مطابق با برنامه زمان بندی شده در حال اجرا است.

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی، گفت: استقرار سیستم HIS و استفاده از دستگاههای تصویر برداری دیجیتال از دیگر برنامه های حوزه درمان سازمان است که با اجرای این برنامه ها شاهد تحول اساسی در حوزه درمان سازمان تأمین اجتماعی خواهیم بود.

دکتر همتی افزود: در بیمارستان لبافی نژاد با توجه به انجام فعالیت های آموزشی در این بیمارستان شرایط کاری و اجرای برنامه های حوزه درمان تفاوتهای اندکی با سایر بیمارستانها دارد که مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان تهران این موضوع را به نحو مناسبی مورد توجه قرار داده است.

دکتر خسروانی مقدم، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان تهران نیز در این مراسم گفت: در حوزه درمان سازمان تأمین اجتماعی کارهای بزرگی انجام شده است و نتیجه اقدامات و تلاشهای صورت گرفته ارتقاء و بهبود خدمات این سازمان به بیماران و جامعه تحت پوشش سازمان است.

وی در ادامه به بیان آماری از هزینه های انجام شده در بیمارستان تأمین اجتماعی شهید دکتر لبافی نژاد پرداخت و اظهار داشت: برای بازسازی و تجهیز اتاق عمل چشم در بیمارستان لبافی نژاد ۶٠٠ میلیون تومان هزینه شده است. همچنین اتاق عمل ارولوژی نیز با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و ٣٠٠ میلیون تومان ساخته شده است.

دکتر خسروانی مقدم در رابطه به هزینه های تجهیزات پزشکی خریداری شده برای بیمارستان لبافی نژاد نیز گفت: برای خرید یک دستگاه فلوروسکوپی به مبلغ ١ میلیارد و ۶٠٠ میلیون تومان و برای دو دستگاه رادیولوژی دیجیتال ١ میلیارد و ۴٠٠ میلیون تومان هزینه شده است و مبلغ ٢٠٠ میلیون تومان نیز برای ساخت جایگاه و نصب دستگاهها هزینه شده است.

دکتر نورعلی زاده، رئیس بیمارستان شهید دکتر لبافی نژاد گفت: پروژه ارتقاء هتلینگ از دی ماه ٩۴ تا خرداد ٩۵ در این بیمارستان اجرایی شد و شاهد تغییرات بسیار خوب و ارتقاء وضعیت بیمارستان و بهبود خدمات به بیماران هستیم.

وی افزود: در برنامه ارتقاء هتلینگ که الگوی بسیار خوبی برای سایر مراکز درمانی کشور نیز هست، تمامی جوانب کار مورد توجه قرار گرفت و در بیمارستان لبافی نژاد برای ارتقاء هتلینگ شاهد اجرای یک برنامه دقیق و مدون بودیم که بر اساس آن همه کارها به خوبی اجرا شد و همزمان با ارائه خدمات به بیماران ارتقاء هتلینگ نیز به بهترین وجه اجرا شد.

دکتر نورعلی زاده گفت: بازسازی اتاق های عمل چشم در بیمارستان از کارهای بسیار ضروری بود و اتاق های عمل قبل از بازسازی شرایط مناسبی نداشتند. دستگاههای تصویربرداری بیمارستان نیز تا قبل از بازسازی شرایط نامناسبی داشتند و هزینه زیادی برای سرویس و نگه داری آن دستگاهها هزینه می شد.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای خرید ٣ دستگاه تصویربرداری انجام شده است، اظهار داشت: تا کنون ٢ دستگاه را دریافت و نصب کرده ایم و در حال ارائه خدمات به بیماران هستند . دستگاه سوم نیز وارد کشور شده به زودی تحویل این بیمارستان می شود.

دکتر سیم فروش نیز در این مراسم با اشاره به برگزاری چهارمین همایش قرآن، عترت و سلامت در بیمارستان میلاد، گفت: در حوزه درمان تأمین اجتماعی علاوه بر ارائه خدمات درمانی به بیماران و کارگران تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی، توجه به معنویت و قرآن و عترت نیز اهمیت بالایی دارد .

وی افزود: با ارتقاء هتلینگ بیمارستان لبافی نژاد شاهد تغییرات بسیار خوبی در این بیمارستان هستیم و فضای بیمارستان متحول شده است که این اقدامات باعث می شود که بیماران بتوانند از شرایط بهتر برخوردار شوند.

دکتر سیم فروش گفت: اقدامات انجام شده در بیمارستان لبافی نژاد باعث بهبود قابل توجه و تحولات خوبی در این مجموعه شده است اما انتظارات ما بالاتر از وضعیت فعلی است و هنوز کارهای دیگری نیز برای انجام دادن وجود دارد که امیدواریم با عزم و اراده سازمانی و برنامه ریزی صحیح بتوانیم به سمت شرایط مطلوب حرکت کنیم.