جامع خبر(جامع نیوز):نشست تخصصی توسعه تکنولوژی های مالی(fin tech)، الزامات و چالش ها در حاشیه هشتمین کنفرانس توسعه نظام تامین مالی و سرمایه گذاری در ایران برگزار می شود. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملت، کنفرانس توسعه نظام تامین مالی و سرمایه گذاری در ایران، بزرگ ترین گردهمایی فعالان بازار […]

جامع خبر(جامع نیوز):نشست تخصصی توسعه تکنولوژی های مالی(fin tech)، الزامات و چالش ها در حاشیه هشتمین کنفرانس توسعه نظام تامین مالی و سرمایه گذاری در ایران برگزار می شود.
به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملت، کنفرانس توسعه نظام تامین مالی و سرمایه گذاری در ایران، بزرگ ترین گردهمایی فعالان بازار پول و سرمایه است که ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه سال جاری با حمایت بانک ملت و شرکت تامین سرمایه این بانک و با همکاری بانک توسعه اسلامی، دانشگاه صنعتی شریف و سایر نهادها و موسسات مالی و اعتباری کشور در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برپا خواهد شد.
بر اساس این گزارش، نقش توسعه نظام تامین مالی و سرمایه گذاری در تحقق اقتصاد مقاومتی در شرایط پس از تحریم، بازتعریف نقش بازار پول، سرمایه و بیمه در فضای جدید بین المللی به منظور توسعه نظام تامین مالی و سرمایه گذاری، مدل ها و ملزومات تامین مالی کسب و کارهای دانش بنیان با هدف پایدارسازی و ارزش آفرینی آنها، برهم کنش و تعامل نظام تامین مالی و نظام سرمایه گذاری در راستای افزایش رشد اقتصادی آنها، بهینه سازی الگوهای جذب سرمایه گذاری خارجی و ملزومات جذب حداکثری، جایگاه سیاست های ارزش و مدیریت ریسک در توسعه نظام تامین مالی و سرمایه گذاری و الگوهای نوین تامین مالی و سرمایه گذاری در حوزه های مختلف، از محورهای کنفرانس هشتم خواهد بود.
بر این اساس، کنفرانس به صورت برنامه ای دو روزه در نظر گرفته شده است که در صبح روز اول سخنرانان کلیدی به تبیین ابعاد و دستاوردهای کلی توسعه نظام تامین مالی و سرمایه گذاری در ایران خواهند پرداخت و در بعداز ظهر همان روز، نشست تخصصی توسعه تکنولوژی های مالی( فین تک) برگزار خواهد شد.
روز دوم کنفرانس نیز به برگزاری چند کارگاه آموزشی مرتبط با مسائل روز تامین مالی و سرمایه گذاری در کشور اختصاص خواهد داشت.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اینترنتی www.conf.finance.sharif.ir مراجعه کنند.