جامع خبر(جامع نیوز):غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح دفتر نمایندگی خدمات بانکی امام‌زاده جعفر شهرستان از خدمات‌رسانی پست‌بانک‌ایران در روستاها و مناطق محروم تقدیر نمود. چاپ به گزارش جامع خبراز پست‌بانک‌ایران: وی در این مراسم که با حضور استاندار و معاونین وی، […]

جامع خبر(جامع نیوز):غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح دفتر نمایندگی خدمات بانکی امام‌زاده جعفر شهرستان از خدمات‌رسانی پست‌بانک‌ایران در روستاها و مناطق محروم تقدیر نمود.
چاپ
به گزارش جامع خبراز پست‌بانک‌ایران: وی در این مراسم که با حضور استاندار و معاونین وی، فرماندار، بخشدار، مدیران اجرائی و سایر مسئولان محلی استان برگزار شد ضمن استقبال از طرح‌های اجرائی این بانک در سطح روستاها در راستای رضایتمندی روستائیان روستائیان و کاهش شکاف اقتصادی در این مناطق، انجام این مهم توسط پست‌بانک برای مهاجرت‌زادئی و فقرزدائی را ارزشمند بسیار دانست و بر اهتمام جدی آن تاکید کرد.
همچنین در این مراسم داود کریمی‌مداب مدیرشعب استان کهگیلویه و بویراحمد درخصوص رسالت و خدمت‌رسانی پست‌بانک در مناطق کمتر توسعه‌یافته گزارشی ارائه و خواستار حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانداری از این بانک درسطح ملی و واگذاری خدمات سازمان‌ها و ادارات به دفاترخدمات نمایندگی بانکی شد.
گفتنی است: پس از افتتاح دفتر نمایندگی مذکور، سه فقره حساب‌بانکی بصورت نمادین برای استاندار، نماینده مجلس و فرماندار شهرستان گچساران بازگشائی شد.