جامع خبر(جامع نیوز):پنجمین جشنواره بیمه های عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه رازی با عنوان جشنواره شایستگان با توجه به استقبال عمومی، تا سی ام بهمن ماه جاری تمدید شد. به گزارش جامع خبراز شرکت بیمه رازی، عباس رنجبر کلهرودی مدیر بیمه های عمر و حوادث بیمه رازی ضمن اعلام خبر مذکور افزود: با عنایت […]

جامع خبر(جامع نیوز):پنجمین جشنواره بیمه های عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه رازی با عنوان جشنواره شایستگان با توجه به استقبال عمومی، تا سی ام بهمن ماه جاری تمدید شد.

به گزارش جامع خبراز شرکت بیمه رازی، عباس رنجبر کلهرودی مدیر بیمه های عمر و حوادث بیمه رازی ضمن اعلام خبر مذکور افزود: با عنایت به استقبال عمومی از جشنواره بیمه های عمر و سرمایه گذاری مذکور و درخواست شعب و نمایندگان شرکت جشنواره مذکور تا پایان روز ۳۰ بهمن ماه جاری تمدید گردیده است.
مدیر بیمه های عمر و حوادث بیمه رازی با تشکر از هموطنان عزیز به دلیل استقبال گسترده از جشنواره های برگزار شده شرکت بیمه رازی اظهار داشت: هدف از برگزاری جشنواره ها، فراهم ساختن تسهیلات لازم جهت بیمه گذاران و متقاضیان بیمه زندگی و در نهایت توسعه و ارتقای سهم بیمه های زندگی در کشور است. وی از هموطنانی که متقاضی خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری هستند درخواست نمود با توجه به تسیهلات فراهم شده در مدت ایام باقی مانده جشنواره، با مراجعه به شعب و نمایندگی این شرکت، ضمن برخورداری از تسهیلات جشنواره در قرعه کشی نیز مشارکت نموده و از جوایز پیش بینی شده نیز برخوردار گردند.