جامع خبر(جامع نیوز):معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز با اشاره به نقش بانک شهر در توسعه کلانشهرها و رضایت عموم شهروندان از این بانک گفت: طی سال‌های اخیر، روند رو به رشد اجرای پروژه‌های عمرانی با وجود محدودیت منابع، فقط با حمایت بانک شهر قابل انجام بوده است. به گزارش جامع خبراز بانک شهر، اسدی […]

جامع خبر(جامع نیوز):معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز با اشاره به نقش بانک شهر در توسعه کلانشهرها و رضایت عموم شهروندان از این بانک گفت: طی سال‌های اخیر، روند رو به رشد اجرای پروژه‌های عمرانی با وجود محدودیت منابع، فقط با حمایت بانک شهر قابل انجام بوده است.
به گزارش جامع خبراز بانک شهر، اسدی با بیان این‌که این بانک در حمایت از پروژه‌های عمرانی به ویژه در حوزه حمل و نقل عمومی، نقش مهمی در کلانشهرها دارد،افزود: با حمایت‌های این بانک که در قالب پرداخت تسهیلات و انتشار و عرضه اوراق مشارکت انجام شده و تداوم دارد، بسیاری از پروژه‌های عمرانی در شیراز احداث شده است.
وی با تاکید بر این‌که همکاری شهرداری و بانک شهر در سراسر کشور همکاری متقابل است و این تعامل در نهایت به ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان می‌انجامد، تصریح کرد: از جمله این اقدامات، خدماتی است که به واسطه پیشخوان‌های شهرنت، به شهروندان در شیراز و شهرهای کشور ارائه می‌شود که امکانی برای ارتقاء سطح رفاه شهروندی محسوب می‌شود.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز خاطر نشان کرد: از میان هزاران معبر موجود در شیراز در ۱۵ معبر، تاسیسات الکترونیکی بانک شهر ایجاد شده است و این تاسیسات، امکانی را برای مردم فراهم کرده که در هر ساعتی از شبانه‌روز به تمام خدمات دریافت، پرداخت و سایر خدمات بانکی دسترسی داشته باشند.
وی با تاکید بر اهمیت توسعه خدمات الکترونیکی بانک شهر در شیراز اظهار کرد: توسعه خدمات الکترونیکی، از ضرورت‌های امروز محسوب می‌شود و این اقدام مهم با همکاری و حمایت بانک شهر در شیراز در دست اقدام است.
اسدی با اشاره به رشد چشمگیر منابع بانک شهر در سال‌های اخیر افزود: توسعه بانکداری الکترونیک، اعتماد سازی عمومی، سرمایه گذاری‌های مطمئن،جذب منابع مالی و نوآوری در خدمات، از مهم‌ترین دلایل رشد چشمگیر بانک شهر و استقبال شهروندان است.