جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل شرکت بیمه دانا از بهبود ضریب نفوذ بیمه در کشور خبر داد و گفت: این ضریب در حال حاضر ۲ درصد است و در افق ۵ ساله قرار است با تلاشهای ارکان صنعت بیمه افزایش یابد. به گزارش جامع خبراز بیمه دانا، دکتر بیژن صادق در آئین افتتاح ساختمان جدید شعبه همدان، […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل شرکت بیمه دانا از بهبود ضریب نفوذ بیمه در کشور خبر داد و گفت: این ضریب در حال حاضر ۲ درصد است و در افق ۵ ساله قرار است با تلاشهای ارکان صنعت بیمه افزایش یابد.

به گزارش جامع خبراز بیمه دانا، دکتر بیژن صادق در آئین افتتاح ساختمان جدید شعبه همدان، گفت: صنعت بیمه از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید علیرغم شرایط تحمیلی که ابرقدرت‌های جهان به اقتصاد کشور وارد کرده اند، توانسته شرایط خوبی را در جهت تأمین امنیت ‌خاطر هموطنان در مورد خدمات بیمه‌ای و خدمات تکمیلی درمان ایجاد کند. وی در ادامه اضافه کرد:هریک از کشور هایی که شرایط اقتصادی مناسب تری دارند از ضریب نفوذ بالاتری برخوردار هستند.
دکتر صادق با اشاره به استیجاری بودن ۱۴ شعبه این شرکت در سطح کشور، تصریح کرد: با خرید ملک، تجهیز و راه‌اندازی شعبه‌ها در جهت ارتقای شرایط بیمه‌شدگان و بیمه‌گزاران گام‌های مثبتی بر داشته شده است.
وی با اشاره به ارگان‌ها و بیمه گزاران عمده تحت پوشش بیمه دانا خاطرنشان کرد: وزارت نیرو و عمده شرکت های تابعه آن بیش از دو دهه است که تحت پوشش بیمه دانا قرار دارند و سایر نهادهایی چون مخابرات، هلال احمر، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، سازمان بنادر و کشتیرانی، گمرک و سازمان امور مالیاتی از بیمه گزاران عمده بیمه دانا هستند.
مدیرعامل شرکت بیمه دانا از روند ۴ برابری پرتفوی طی ۴ سال اخیر و افزایش ۳۰ درصدی سرمایه‌گذاری این شرکت خبر داد و گفت: این میزان از حدود ۶۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۱ به بیش از ۲ هزار میلیارد تومان در سال جاری رسیده و رضایتمندی مشتریان شرکت در سطح بالایی قرار دارد.
صادق با اشاره به پوشش گسترده بیمه دانا از راهپیمایان اربعین امسال خاطرنشان کرد: یک میلیون و ۵۲۴ هزار نفر از زائران پیاده‌روی اربعین امسال تحت پوشش بیمه دانا قرار گرفتند که با تلاش همکاران شرکت این مهم با رضایت کامل زائران انجام پذیرفت.
وی افزایش ضریب نفوذ بیمه در خانوارها را موجب افزایش اطمینان و افزایش اشتغال ارزیابی کرد و گفت: نمایندگان بیمه باید با اطمینان‌سازی و فرهنگ‌سازی به افزایش اطمینان خانواده‌ها از بیمه و افزایش رفاه عمومی کمک کنند.
وی مزایای بیمه دانا نسبت به سایر شرکت‌های بیمه‌ای را بیان کرد و گفت: نزدیک به ۴۲ سال است که شرکت بیمه دانا به عنوان یکی از مهمترین شرکتهایی که به بیمه‌های تکمیلی درمان توجه خاص دارند توانسته زمینه رضایتمندی شرکت‌ها و مشتریان تحت پوشش خود را فراهم کند. وی بهترین تبلیغ برای یک بیمه‌گر حرفه ای و اخلاق مدار را انجام خدمات مشتری پسند و کسب رضایت مشتریان است که رفتار بیمه دانا در این خصوص مثال زدنی است.