جامع خبر(جامع نیوز):پرتال جدید بانک مسکن با زیرساختی تقویت شده،خلاق و روزآمد به منظور تعامل بیشتر ذی نفعان،کارکنان ، مشتریان و تمام افرادی که به نوعی با بانک در ارتباط هستند رونمایی شد. به گزارش جامع خبراز بانک مسکن ، مسعود ایزدی مدیر روابط عمومی بانک مسکن با بیان این مطلب گفت: پرتال جدید بانک […]

جامع خبر(جامع نیوز):پرتال جدید بانک مسکن با زیرساختی تقویت شده،خلاق و روزآمد به منظور تعامل بیشتر ذی نفعان،کارکنان ، مشتریان و تمام افرادی که به نوعی با بانک در ارتباط هستند رونمایی شد.
به گزارش جامع خبراز بانک مسکن ، مسعود ایزدی مدیر روابط عمومی بانک مسکن با بیان این مطلب گفت: پرتال جدید بانک با هدف تغییر نگرش و فرم سنتی ارائه خدمت به جدیدترین وروزآمدترین نحوه ارائه خدمات به مشتریان آغاز به کار کرد.
وی افزود:این پرتال دارای قابلیت های خاص نرم افزاری و محتوایی است که در کنار ایجاد امکانات متفاوت برای همکاران باتوجه به زیرساخت های روزآمد و تقویت شده در طراحی و پیاده سازی آن امکان تعامل مشتریان با بانک مسکن و بالعکس را فراهم شده است.
به گفته مدیر روابط عمومی بانک مسکن؛در این پرتال علاوه بر بازنگری اطلاعات قبلی ،اطلاعات جدیدی از جمله درج تمامی
فرم های افتتاح حساب ، جستجوی شعب در نقشه گوگل ، سامانه های تعاملی تالارگفتگو و وبلاگ تعبیه و به زیبایی بصری نیز بسیار توجه شده است .
وی درخصوص طراحی پرتال جدید بانک مسکن افزود:برای طراحی و راه اندازی این پرتال در ابتدا سایت وپرتال بانک های مطرح دنیا مورد بازبینی و بررسی قرار گرفت و سپس پرتال جدید بانک مسکن با درنظر گرفتن ملاک های بومی و معیارهای زیبایی بصری توسط گرافیست های معتبر طراحی شد.
ایزدی تصریح کرد:همچنین سامانه ای به نام «چگونه صاحب خانه شویم؟» در پرتال قبلی تعبیه شده بود که در این پرتال با گستردگی و امکانات خاصی ویژه تمامی مخاطبانی که علاقمند به خانه دار شدن هستند طراحی و بارگزاری شد.در این سامانه تمامی اطلاعات مربوط به تسهیلات خرید ، ساخت و جعاله بانک به همراه تمام جزییات آن شامل سقف تسهیلات ، محاسبه اقساط، نرخ سود و تمام اطلاعات مورد نیاز مشتریان قابل مشاهده می باشد.
مهم تر و حائز اهمیت تر اینکه این پرتال از نظر امنیتی توسط کارشناسان چندین بار تست شده و کاملا در برابر حملات سایبری ایمن شده است.
شایان ذکر است ؛ اداره کل روابط عمومى بانک مسکن با تکیه به تخصص و حرفه ای گری متخصصان بخش IT و همت و تلاش تیمی، موفق به راه اندازی این پرتال شد.