جامع خبر(جامع نیوز):همایش مسئولان و کارکنان اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی بانک ملی ایران با حضور محمدرضا حسین‌زاده مدیرعامل بانک در سالن همایش حافظ ادارات مرکزی برگزار شد. در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و با حضور معاون منابع انسانی بانک، مدیر امور حراست، رئیس اداره کل حراست و جمعی […]

جامع خبر(جامع نیوز):همایش مسئولان و کارکنان اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی بانک ملی ایران با حضور محمدرضا حسین‌زاده مدیرعامل بانک در سالن همایش حافظ ادارات مرکزی برگزار شد.

در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و با حضور معاون منابع انسانی بانک، مدیر امور حراست، رئیس اداره کل حراست و جمعی از دیگر مسئولان، کارکنان و پرسنل اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی برگزار شد.
حسین‌زاده طی سخنانی ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر و با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی پرسنل انتظامات بانک اظهار داشت: شما تضمین کننده امنیت در بانک هستید و اهمیت این وظیفه خطیر و حساس را با هیچ معیاری نمی‌توان سنجید چرا که اهمیت کار شما مساوی است با وجود امنیت و بر کسی پوشیده نیست که برای انسان‌ها وجود امنیت تا چه اندازه ضروری و حیاتی است .
وی افزود: کار انتظامات شبانه‌روزی و طاقت‌فرسا است و مدیریت بانک با آگاهی از این امر از هر گونه اقدامی جهت پشتیبانی و تقدیر از زحمات همکاران این بخش حمایت می‌کند.
مدیر امور حراست در این مراسم گفت: ایام مبارک دهه فجر یادآور دوران شیرین پیروزی انقلاب است و برای همه ما روشن و واضح است که امدادهای غیبی و عنایت خداوند در همه مراحل یار و نگهدار این انقلاب بوده است و اکنون وظیفه ماست که حافظ خون شهیدان و قدردان رشادت‌ها و فداکاری‌های آنها باشیم.
در پایان این مراسم با اهدای لوح از جمعی از پرسنل انتظامی و اداری اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی به جهت تلاش و کوشش در پیشبرد اهداف بانک و جدیت در امور محوله قدردانی شد.