جامع خبر(جامع نیوز): مدیرعامل شرکت خانه سازی ایران‎ قرارداد با شرکت های اتریشی، ژاپنی و کره جنوبی برای ساخت بیمارستان در ایران را از دستاوردهای مهم برجام ذکر کرد. ‎به گزارش جامع خبر، «محمدعلی مقدس زاده» طی نشستی خبری در « نمایشگاه صندوق های بازنشستگی پیشران توسعه ملی» که با حضور مدیران ونمایندگان شرکت و […]

جامع خبر(جامع نیوز): مدیرعامل شرکت خانه سازی ایران‎ قرارداد با شرکت های اتریشی، ژاپنی و کره جنوبی برای ساخت بیمارستان در ایران را از دستاوردهای مهم برجام ذکر کرد.

‎به گزارش جامع خبر، «محمدعلی مقدس زاده» طی نشستی خبری در « نمایشگاه صندوق های بازنشستگی پیشران توسعه ملی» که با حضور مدیران ونمایندگان شرکت و تامین اجتماعی و شرکت اتریشی «وامد» وخبرنگاران برگزارشدبرنامه جامع اقدام مشترک(برجام) اتفاق خوبی دانست .

مقدس زاده رقم قرارداد با شرکت اتریشی «وامد» برای ساخت بیمارستان در شیراز را ١٨٠ میلیون یورو اعلام و ساخت بیمارستان فوق تخصصی ریه با شرکت «اچ تی سی – HTC» و توسعه بیمارستان شهید لواسانی را از دیگر قراردادهای پسابرجامی اعلام کرد.
مدیرعامل شرکت خانه سازی ایران گفت: اکنون به سوی ساخت بیمارستان های نسل پنجم می رویم و بیمارستان شیراز از نسل این بیمارستان ها است.
‎مقدس زاده درباره بیمارستان نسل پنجم گفت: این بیمارستان به لحاظ مصرف بهینه انرژی و موادی که به کار رفته می شود، متفاوت و ارایه خدمات در این بیمارستانها با سهولت بیشتری انجام می شود.
‎مقدس زاده همچنین از دردست ساخت بودن ۱۶۰۰ واحد مسکونی برای کارکنان تامین اجتماعی در استان های کشور خبر داد.
‎شرکت «وامد» یکی از بزرگترین‎ بیمارستان سازهای جهان است که در کشورهای مختلف بیش از ۷۲۰ بیمارستان و مرکز درمانی ساخته است.
مدیرعامل شرکت خانه سازی ایران درباره ارتقای هتلینگ (خدمات رفاهی بیماران ) بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی گفت: شرکت خانه سازی ایران از سال گذشته در محورهای تاسیسات و تجهیزات، نطافت و بهداشت و مسائل رفاهی براساس یک پروتکل مدون شروع به کار کرده است.
وی افزود: سال گذشته در ٣٢ بیمارستان و سال جاری نیز در مابقی بیمارستان ها اقدام های لازم در راستای ارتقای هتلینگ انجام شده است و در ۶ ماهه نخست سال آینده نیز در تمام بیمارستان های تامین اجتماعی این اقدام انجام می شود.
این عضو هیات مدیره تصریح کرد: استراتژی شرکت این بود که هتلینگ تمام بیمارستانها با شاخص های یکسان انجام شود و تلاش داریم تا با آموزش های لازم به بیمارستانها در جهت نگهداشت این هتلینگ ها گام برداریم.

مدیرعامل شرکت خانه سازی ایران از قرارداد ۵۰۰ میلیون یورویی برای ساخت بیمارستان و درمانگاه های سازمان تامین اجتماعی پس از برجام در کشور خبر داد.
درخاتمه مراسم ورک شاپی باحضورحاضرین برگزارشد.